Rugklachten na ruggenprik

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MI87, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik werp hier even een hengeltje uit.... mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en ik heb ineens rugpijn op de plek van waar de prik gezet is. Het tintelt daar, voelt koud aan soort koude rillingen en een gevoel alsof iemand erop drukt.

Ik wilde morgen de huisarts even bellen hiervoor maar vroeg me af of meer dit herkennen van iets dat na de ruggenprik kan.... of misschien staat het er totaal los van ik weet het niet maar het is heel irritant.

2. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Ik heb ook zeker wel een half jaar last gehad van de plek waar de ruggenprik gezet is. Vooral als ik bukte of juist achterover hing met m'n rug. Bleef gevoelig. Gelukkig trok het langzaamaan weg. De verloskundige waar ik toen een controle bij had zei dat het heel normaal was. Soms raken ze nou eenmaal een spiertje of zenuw. Hopelijk trekt het gauw weg bij je!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb geen pijn oid (gehad) op de plek van de ruggenprik, wel heb ik heel vaak jeuk op de plek waar de prik is gezet.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke ik maak me al minder druk. Als ik google ga ik namelijk dood. Hahaha maar hopelijk gaat het snel over dan

5. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Hahaha, MI, of je krijgt te lezen dat je kanker hebt! Even bellen zou ik zeggen, maar vervelend zeg. Succes

Deel Deze Pagina