Niet altijd normaal discusieren/lief ruzie maken

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik hoor her en der veel mensen over discussies tussen man/vriend.
    En over normaal uitpraten ed...Of dat het veel later word uitgepraat, of helemaal niet...

Nu kunnen wij hier ook echt wel normaal iets uitpraten maar soms is er ook echt ruzie...en dan bedoel ik ook soms echt deurenslaan of pittige niet zo aardige woorden wisseling iig niet zo gezellig

Bij wie gaat het nog wel eens vaker minder dan lief aan toe en heeft wel eens echt knallende ruzies?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

wij hebben nog nooit ruzie gemaakt! :) Wij zijn alle 2 praters en praten over echt alles we hebben wel verschillende meningen maar die respecteren we (eigenlijk best saai) haha nee hoor helemaal niet ik heb een gruwelijke hekel aan ruzie en mijn man ook

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nou wij hebben wel zo'n tijdje gehad maar voornamelijk dan door andere mensen of familie.
    komt goed allemaal

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hihi, daar zijn wij heel goed in, echt heel goed. Niet vaak hoor, maar af en toe *BOEM*

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

oojaa ik ken het hoor :D

maar dat is juist omdat hij altijd alles meteen wilt uirpraten en ik niet.. dus worden we alletwee een beetje pissed haha :D en dan gooi ik nog weleens een deur dicht

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja hoor, wij hebben af en toe ruzie op Tokkie-niveau, waarbij de buren echt wel kunnen "meegenieten".
    In de eerste jaren van onze relatie was dit wel vaker dan nu, het komt gelukkig niet meer zo vaak voor. Maar soms knalt het hier goed!

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    haha, nou ik kan héél goed schreeuwen hoor! K wil er eigenlijk mee ophouden, maar dat vergeet ik steeds in "het heetst van de strijd". Gelukkig hebben we bijna nooit echt ruzie, maar wel elke dag van die kleine conflictjes waarbij ik al snel ga schreeuwen.. Gelukkig is mijn vriend wat rustiger en wordt het dus bijna nooit echt ruzie.

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou, onze buren gaan gelukkig verhuizen ( niet door mijn geschreeuw hoor!), maar die zullen inderdaad wel denken dat ik een enorm kreng ben! Ze kunnen ook altijd héérlijk meegenieten.

9. acire

acire Fanatiek lid

wij kunnen er ook wat van als we ruzie hebben en ik ben dan degene die het eerst shreeuwen gaat/ dol wordt.
    mijn buurman heeft weleens gevraagd of het wel goed ging en of ik hulp nodig had :oops:

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zucht dan is mijn relatie dus niet helemaal abnormaalhahah

Oww mijn buren jah, als ik ze dan vlak na een heftige ruzie zie in het portiek ofzo schaam ik me kapot dan denk ik echt van jaaah die weet dat we net ruzie hebben gehad en hoort mij bleren...

Maar moet het ECHT niet meer doen, heb ook een kleintje nu en is gewoon irritante gewoonte...maar hij kan zoooooo het bloed onder me nagels vandaan trekken dat ik me niet meer kan inhouden, soms denk ik zelfs wel van ohhh wil je zo graag een lel verkopen maar dat gebeur niet hoor ;)

Daarna als t weer afgekoelt is is het hier weer 2/3 dgn de beste realtie van de wereld en dan beginnne we weer op te laden voor een flinke fight ;)

11. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hier exact hetzelfde... Wij kunnen soms echt tekeer gaan tegen elkaar. Allebei dezelfde karakter is vervelend soms. Vooral de nare trekken, zoas eigenwijs, koppig en altijd het laatste woord willen hebben :) .

Gewoon lekker laten knallen af en toe is zelfs gezond...

Dus nee, je hebt een normale relatie hoor, want als mensen nooit ruzie hebben zit er iets niet goed in de relatie.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ mariekje

Thanx meid, grappig dat het zo hetzelfde kan zijn. Ui t jouw reactie zie ik ook dingen die wij dus zo hebben en dat is dus beide idd hetzelfde karakter hebben; alltwee vinden dat we gelijk hebbe, de een niet willen wijken voor de ander en het laaste woord hebben, en zo kan het dus zij dat het echt van kwaad tot erger word ... maar meestal breek ik, en ga ik huilen want hij kan net ff iets lulliger doen dan ik en dan ga ik smeken of we kunnen ophouden ed haha en dan ben ik dus weer de zwakste grrrrrr

MAAAAr aantal uur na de ruzie heeft hij door dat ie eigenlijk best lullig gedaan heeft of onredelijk en dan profiiteer ik daarvan om te zeggen dat ik me echt heel kut voel en dan voelt hij zich zoooo schuldig gna gna

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaat het af en toe ook hard hoor ik het ook knap schreeuwen een deuren smijten hoor.in het begin heeft hij het toen zo bond gemaakt hij moest en zou kip eten en ik had vis gemaakt.ik had borden in mijn hand toen hij zij dat hij wel friet ging halen (ik had net 2 uur in de keuken gestaan) nou de borden stonen niet op tafel kan ik je zeggen

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ooh erg herkenbaar hoor. Soms knalt het hier goed en schreeuw ik vanalles wat ik niet meen en mijn man ook. Daarna besef ik ook wel weer dat ik toch wel heel veel van hem houd :D

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :) :) :)

16. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Die van mij durft zoiets ook niet meer en eet tegenwoordig netjes wat de pot schaft :oops: :) groot gelijk had je!

Verder vind ik het wel eens lekker om gewoon even hard de schelden. Ik heb van mijn moeder geleerd dat je moet schelden met humor... dan kom je overal mee weg hahahaha Ik kan dus heel hard schelden, maar ik ben nooit gemeen (vind ik zelf).

17. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    @Draakje86, oh echt erg, dat doe ik ook altijd, ook hij is net even iets beter in beheersen van emotie dan ik, maar hij voelt zich dan ook zo lekker lullig en dan ben ik ook idd zo'n tut die dat uitbuit, het liefst zie ik hem nog op zijn knieen gaan en smeken dat ik het hem moet vergeven. Doet hij echter alleen nooit :)

@blusvrouw. Gelijk had je, zo kreeg die van mij ooit letterlijk een vliegende schotel naar zich toegegooid, meneer klaagde over mijn soep en begon mij met zijn moeder te vergelijken :evil: :evil: :evil:

Alleen omdat mijn stem wat scheller is, kan de bovenbuurman soms horen wat ik zeg. En dan kijkt hij mijn vriend altijd zo meelevend aan, bovenbuuf kan er ook wat van zal ik maar zeggen ;) :)

Maar ik moet er niet aan denken om zonder die lekkere beer van mij te moeten hoor... Kan hem echt niet missen...

18. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Tis maar net wat je onder ruzie verstaat....ik en mijn man hebben nooit ruzie waarbij geschreeuwd, gescholden of met deuren geslagen wordt.

Tuurlijk hebben we af en toe eens een meningsverschil en is de een wel eens boos op de ander vanwege iets wat door de ander niet leuk/aardig gevonden wordt maar dat noem ik geen ruzie.

De buren hebben in ieder geval geen last van ons, en wij eigenlijk ook niet van elkaar. Ontevredenheid uit zich hier (na het uitspreken ervan) meer in stilte of kortaf zijn tegen elkaar en vaak is dat heel snel weer over.

19. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier is het echt af en toe, nou ja, regelmatig, schreeuwen en krijsen en dan zeggen we hele nare dingen naar elkaar. Echt niet leuk. De buren zullen wel denken! Ik moet er op gaan letten, want anders gaat het niet de goede kant op. Vanavond nog en als 'straf' wil 'ie dan niet eten. Zit ik met alles al gekookt.... Morgen makkelijk dagje ;) !

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou weet je wat het is, dat merk ik aan mzelf iig, je gaat steeds sneller schreeuwen naar elkaar, om onbenullige dingen. En dat is iets waar je naar moet opletten anders snauw en schreeuw je de hele dag tegen elkaar en dat is niet de bedoeling...

Maar het is o zo moeilijk. Hier is het financiel ook nog eens vrij krap en daar onstaan dan snel irritaties van, niet over het geld probleem zelf maar wel het feit dsat je nooit zomaar eens wat kunt doen ed en hoe je de maand gaat redden en daar word je allebei kriegelig van

Deel Deze Pagina