man gaat werken met een vrouw op de vloer ( stoffeerder) en is ooit vreemd gegaan

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

mijn man is in een vorige relatie, de enigste relatie waarin hij het niet slecht had (2 andere waren met vrouwen die niet helemaal spoorde geloof ik), vreemd gegaan van zijn ex. ik heb (heel fijn) deze dame mogen ontmoeten want ik had haar gevraagd of ze nages wou van me... dit wist mn man dus hadden we een beetje rare situatie hier thuis...

( ik weet dit alles, ken haar redelijk, niet dat we vriendinnen zijn en elkaar vaak zien... maar moet dit voor me houden:x)

Nah goed.. naast me neer gelegd, is zn verleden...

nu gaat hij op zijn werk iets nieuws leren, kurkvloeren leggen, naar mijn weten is dat niet meer zo in trek maar goed hij wil wat leren en dat wil ik stimuleren natuurlijk!
    Nu komt de grote maar.... het is een vrouw ( slanke blonde vrouw van 45) die hem dit gaat leren.... ( ik ben op t moment niet echt slank door de hormonen die ik gebruikt heb:x)

oh wat vind ik dit moeilijk :$ nooit verwacht moeite te hebben met zoiets. Waarschijnlijk in de toekomst gaan ze een werkteam vormen:$

Ik wil niet jalours doen, maar het idee vind ik maar niks. Er zijn een hoop vrouwen die ondanks een huwelijk toch ook vreemd gaan.. er schieten senarios door mijn hoofd dat ze miss wel toenadering gaat maken oid..... en hij er niet tegen kan ( hij is zelfs naar klanten uhm 'lief' te noemen ) Ook ouwehoeren ze altijd veel op t werk.....

gatverdarrie ik krijg het niet uit mijn hoofd... hoe kan ik dit een plekje geven....?

tips tips tips gevraagd

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Tja super lastig natuurlijk. Bij mijn man is dit ook. Hij zit in de paardenwereld en is daar echt een man waar veel meisjes en vrouwen tegenop kijken. Tja ik zal het er mee moeten doen..

Ik ga er maar vanuit dat hij mij nog steeds de leukste vind. En al vind ik dat soms wel moeilijk. Maar dan ligt het meer aan mijn eigenwaarde dan aan zijn gedrag... Dus kop op meid.. Jij mag er ook zijn. Hoe je er ook uit ziet. Je man houdt van jou en dat doet hij niet voor niks!!!.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh ik kan me zo goed voorstellen dat dit je niet lekker zit.
    Maar ik denk dat je het juist niet moet laten merken. Veel mannen vinden een zelfverzekerde vrouw juist erg aantrekkelijk. En als jij dan de jaloerse echtgenoot gaan uithangen en zegt dat je bang bent dat hij vreemdgaat dan kun je hem onbewust die kant op sturen. En over je figuur moet je je echt niet druk maken. Hij is bij jou om wie je bent!

Ik denk dat je juist heel geinteresseerd en positief over haar moet praten. Dan kom je heel zeker over!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het maakt niet uit welke baan je man zou hebben, de kans is heel groot dat er altijd wel een knappe aantrekkelijke vrouw in de buurt is waar hij dagelijks contact mee heeft.. kan een directe collega zijn, of de secretaresse, of de receptioniste etc..

Maar met wie is die getrouwd? Naast wie ligt hij elke avond in bed? Tegen wie zegt die van te houden, slank of wat voller? van jou! En waarom ben je nu voller? door de hormonen die je slikt.. waarschijnlijk omdat jullie samen een kinderwens hebben.. en een kinderwens die hij ook heeft.. met jou! Dus weg met die onzekerheid.. en zie er gewoon de humor van in.. ik vind het zelf nl altijd wel grappig als ML reageert op knappe vrouwen.. en maak er grapjes over naar hem toe..

En dat die ooit is vreemd gegaan in andere relatie... dat was.. bij jou is dat nog nooit gebeurd toch?

@Minny: Toevallig las ik van de week een onderzoek waaruit blijkt dat mannen zelfverzekerde vrouwen helemaal niet zo aantrekkelijk vinden :)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik begrijp hieruit dat hij niet bij jou is vreemdgegaan ???

want dan vind ik dat je je geen zorgen moet maken eigenlijk,

sorry maar eerlijk.... zelfs de grootste player die elke meid gen**kt heeft en overal wel 5 vriendinnen had kan opeens van iemand houden. en diegene trouwblijven.

dus 1 keer vreemdgaan in een vorige relatie vind ik eigenlijk geen reden om je vriend hierin te gaan wantrouwen.

mijn man is verpleegkundige,veel vrouwlijke collega's eigenlijk alleen maar vrouwlijke collega's

hij zit momenteel nog in de thuiszorg, de meesten denken dan aan ouderen zorg... maar er zitten ook jonge meiden van 28 jaar die zorg nodig hebben,

mijn man is 29.... dus dan kun je ook wel nagaan hoe die gesprekken dan een beetje gaan, er word uiteraard ook een beetje geouwehoerd (ofzoiets :p)

ik heb hier dan ook totaal geen moeite mee, Hij heeft gekozen voor mij, ik ben zoals hij zegt nog steeds de allermooiste vrouw voor hem..... hij krijgt genoeg kansen om vreemd te gaan ... maar ik weet dat hij het niet doet......

zoiets heet vertrouwen..... en dat is heel belangrijk in een relatie.

en nu kun je zeggen... ik vertrouw hem wel maar HAAR juist niet.... dan kom je weer terug op het vertrouwen naar hem toe.... vertrouw hem erop dat hij NEE zegt.

en anders praat er met hem over, hoe jij je hierover voelt, misschien kan hij je een beetje onzekerheid weg nemen.

sorry als ik bot overkomen dat is niet mijn bedoeling, ik weet even geen andere manier van formuleren.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, persoonlijk vind ik het een beetje overdreven! Hij is niet bij jou vreemd gegaan, dus in principe heb je er dus geen reden voor om hem niet te vertrouwen toch! Je maakt jezelf hiermee alleen maar gek!

Gelukkig ben ik (en mijn man trouwens ook) erg makkelijk! We vertrouwen elkaar en daarmee klaar! Hij heeft ook veel vrouwelijke collega's en mijn man is een persoon die altijd leuk gevonden wordt. Maakt veel grapjes en ouwehoert veel. Daarnaast is ie ook erg behulpzaam, dus is al een paar keer thuis geweest bij zijn vrouwelijke collega om stopcontacten te maken! Tja, dan kan ik ook denken oh jee, maar ik vertrouw hem, dus heb er geen reden toe!!! Jezelf niet zo gek maken!

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik kan het mij voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt.
    Spreek het uit naar je man/vriend, en vertel hem waarom je er moeite mee hebt.
    Vertel ook dat als er ooit eens iets is als gevoelens voor een ander dat hij dat ten alle tijde tegen je kan zeggen!

Ik ben zelf heel realistisch in die dingen, ik zeg ook altijd verliefd worden op een ander kan. Ik zal noooit zeggen dat ons dat nooit zal overkomen, maar het is maar net wat doe je ermee. Als je er thuis over kunt praten dan kom je veel verder dan geheimzinnig gedoe.

En er zijn zoveeeeel mannen die met vrouwen werken en andersom, het is ook belangrijk dat jeje man vertrouwt en ook het vertrouwen geeft! Het is echt niet zo dat je man vreemd zal gaan omdat jij wat gezetter bent op dit moment.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik zou het er met hem over hebben, dat je je onzeker voelt. Het maakt namelijk niet uit of hij met een knappe collega gaat werken, als hij vreemd wil gaan kan dat altijd. Dan kan hij er eentje op straat tegen komen, hij kan er eentje in kroeg tegenkomen, hij kan er eentje voor betalen. Als hij echt wil, kan hij altijd vreemdgaan.

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Vertrouwen hebben....Ook mijn man is de enigste man op de redactie, wat Skye al typt dat had ook mijn man kunnen zijn. Iemand die eerst aan een ander denkt en dan pas aan zichzelf.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik zou het er met hem over hebben en dan niet op een verwijtende, argwanende toon, maar gewoon over hoe jij je voelt en dat je daar wat onzeker over bent.
    Verder is het inderdaad toch echt een kwestie van vertrouwen, zoals al eerder aangegeven, overal kunnen ze leuke vrouwen tegenkomen. Sterkte!

11. Dana

Dana Niet meer actief

mee eens, mooie vrouwen heb je overal, mijn man zegt altijd "dat ze mooi is hoeft nog niet te betekenen dat ze ook leuk is". en dan nog valt het in het niet bij "houden van"

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Helemaal mee eens.
    Dan zou mn man bang moeten zijn bij mijn werk en ik bij zijn werk.
    Ik werk met alleen maar mannen en hij heeft ook wel avond/nachtdiensten met vrouwen soms.

Het is een kwestie van vertrouwen, maar gezien de voor geschiedenis is het natuurlijk moeilijk.
    Ik kon mijn man ook moeilijk vertrouwen maar dat kwam omdat mijn ex me bedonderd had. Nu weet ik gewoon dat hij hondstrouw is en echt alleen voor mij wil gaan en ook gaat.

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

jaloezie is een heel slechte raadgever. je zult je man moeten vertrouwen, dat is de grondbasis in een relatie. je geeft hem nu bij voorbaat het negatieve deel van de twijfel.( wat spanningen gaat brengen binnen je relatie of hij nu iets fout doet of niet, hij gewogen en bij voorbaat te licht bevonden, snap je?) je kan het ook omdraaien en hem het positieve deel van de twijfel geven. kost jou minder energie, en brengt minder gif en wrijving in jullie relatie als dusdanig. hij zal in zijn leven nog heel wat slanke blonde vrouwen tegen gaan komen. zeker als hij echt stoffeerder is straks.

14. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Je kunt het ook omdraaien.
    Als jij met een leuke knappe vent samenwerkt. Zou jij dan vreemd gaan? Nee, dus waarom zou jouw man het wel doen?

15. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat als een man wil vreemdgaan hij dat doet als hij de mogelijkheid heeft. Het kan dan net zo goed iemand zijn die die op straat tegenkomt of in de kroeg.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor jullie tips meiden. Als het andersom zou zijn zou hij er niet bang voor zijn.. hij weet dat ik ontzettend gek van hem ben... en ik weet het ook wel van hem..

het idee dat die vrouw op dr knietjes voor hem gaat zitten werken met kont in t vizier om kurk te leggen zint me gewoon niet zo.... het is en blijft een gezonde vent... en hij zal zn ogen natuurlijk niet wegdraaien... prima.. maar ik hoop alleen niet dat zij op welke manier dan ook probeerd hem te 'versieren'

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind dat je je een beetje aanstelt :) sorry, maar je maakt het jezelf wel onmogelijk als je werkelijk achter iedere steen een opstakel ziet. Wie weet is die blonde collega ontzettend gelukkig getrouwd? En wat dan nog als dat niet zo is.

Als ik dit zou denken over het werk van mijn man, zou ik echt een probleem hebben thuis hoor. Ik vertrouw hem, dat mocht een dame avances maken, hij gewoon nee zegt en thuis komt. En hij is een prima gezonde vent, die echt wel naar vrouwelijk schoon kijkt (ook waar ik bij ben).

Misschien jezelf eens recht in de spiegel aankijken en jezelf afvragen wie er nu eigenlijk een probleem heeft ...

Sterkte

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Mijn vraag aan jou is vertrouw jij je man voor de volle 100%?

Mijn man is 11 jaar geleden vreemd gegaan met mij.
    Zijn huwelijk stelde niks voor en ze waren maar 9 maanden getrouwd en geen kinderen.
    Hij is dus vreem gegaan en ik had geen relatie.
    Nu zijn we alweer ruim 11 jaar samen en we hebben 3 prachtige zonen.
    Ik vertrouw mijn man voor de volle 100%.
    Ik zou me er niet zo druk om maken,je maakt jezelf alleen maar gek voor iets wat er niet is.

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou me er niet druk om maken. Je man is bij jou nooit vreemdgegaan en inderdaad hij zal wel vaker knappe vrouwen tegenkomen. Mijn man is militair gaat soms maanden weg met vrouwelijke collega's. Dan moet ik erook vertrouwen in hebben;)

20. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tja.. je moet hem gewoon vertouwen..

ik denk maar zo.. ALS ze vreemd willen gaan doen ze het toch wel.. en als ze het doen.. Tja dan hebben ze mijn respect verloren en kan hij ophoepelen, dan is hij niet de juiste man voor mij en moet ik blij zijn dat ik van hem af ben !!

Deel Deze Pagina