Verborgen gebreken....van jezelf :D

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb een hoorntje op mijn hoofd boven mijn rechterwenkbrauw. Het is een keihard stukje aangegroeid bot en het is komen opzetten na mijn eerste zwangerschap. Ik ben benieuwd of er aan de linkerkant ook 1 komt opzetten na deze zwangerschap dan kan ik op de kermis gaan staan hihi :D
    Verder heb ik lelijke tenen en hangtietjes :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, klapkaken! Ik ook.
    Voor Elmo geen kauwgumpie.

Verder zijn de haartjes op mijn lip heel donker geworden....*denk door de meds van de IVF, had het voorheen niet* maar ben ook een donker typje *even voor de mensen die denken dat ik echt knalrood ben hahaha*

Ook hier ongelijke borsten
    Praat veel te veel en te snel (zou het met elkaar te maken hebben? haha) maar vind ik zelf echt vervelend

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zohe wat een verborgen gebreken zeg, volgens mij heeft iedereen wel iets, zo ook hier.. en de meeste zijn niet eens verborgen..;)

-heb een snor..(laat hem niet staan hoor;))

-hamertenen, waardoor ik altijd brede schoenen aan moet en nooit hakken kan dragen.:(

-slijtage in tenen, knie, vingers en schouders.

-heb CDLE.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    een compleeet tijgerbrood op mijn buik door de zwangerschap en ook wat gitzwarte haartjes onder mijn navel, zomaar een paar. maar ze zijn echt heel stug en dik aaarrrrgggg. en nog iets heel geks:als ik heb gedouchet dan kan ik in mijn borsten de haarwortels zien uitsteken. die kan ik dan tussen mijn nagels pakken en verwijderen. echt zo raar. komt gewoon vanzelf uit de huid zetten:(

5. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik heb heeeeeel erg snel vet haar :( als ik het 's ochtends heb gewassen is het halverwege de dag alweer vet. Iemand nog tips :p ? En ik heb een kleine teen waar geen nagel op groeit! Maar die lak ik altijd zodat je het niet ziet haha

6. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Huh?? Die snap ik ff niet sorry ;)

7. Appie1988

Haha! Mijn kleine teen zit verstopt (lees vergroeid) achter m'n andere teen. M'n zoontje heeft dat ook.

Ik lak hem altijd maar, terwijl niemand die nagel ziet. Je mag mijn nagel wel hebben anders haha.

8. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Haha mag dat? Dat vind ik heeel aardig van je!

9. Appie1988

10. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Wanneer stuur je hem op? Hahaha

11. Appie1988

Haha, hoe wil je hem hebben? Kort lang gelakt of ongelakt? Dan kan ik een tijds indicatie geven ;)

12. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Doe maar kort en ongelakt, ben bang dat ie anders niet matcht met mn eigen nagellak :p

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb een flinke brandwond op de binnenkant van mijn linker arm.
    In mijn oksel zitten melkklieren, die zijn meegegroeid/getrokken bij de eerste operatie.

Toen ik bv gaf bij Fenna en ik dus de eerste dagen stuwing had, leek het net een opslagplaats voor melk :D

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    owja nog iets vergeten... een heel groot litteken op me onderbuik door een operatie voor me nier(urether klepje sloot niet goed) die echt van links naar rechts loopt en iedereen denkt dat het dus door een ks komt terwijl ik nu pas zwanger ben van de eerste...

15. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Dit heb ik ook, maar niet alleen als ik heb gedoucht. Je ziet dan een haartje op de borst en als je onderaan de haar kijkt zie je een verdikking. Ik kan het er dan ook gewoon uittrekken, en het zit dan echt niet vast. ( dacht altijd dat ik de enige was, want vind het heel vreemd )

Ik heb trouwens nog iets raars. Sinds een aantal jaar krijg ik soms erge jeuk op mijn linkerborst. Na een tijdje komt er dan een flinke bult onder op mijn borst die na een poosje weer weggaat. Niemand heeft het nog kunnen onderzoeken omdat de bult steeds al was verdwenen voor de arts het zag. Nou ja als het ook weer verdwijnt zal het vast niet ernstig zijn, maar de jeuk is echt verschrikkelijk.

Liefs

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    :D nog iemand die het heeft. ben ik gelukkig niet de enige :D.
    maar wat vervelend zeg die jeuk en dan steeds weer zo´n bult. en helemaal dat ze het niet kunnen onderzoeken. ik zou echt niet weten wat dat is.

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

nee je bent niet de enige hoor. Die bult is wel irritant, maar het word langzaam wel minder gelukkig.

Ik heb trouwens nog iets ( jeetje, ben echt niet goed afgewerkt )

Ik heb een kieste in mijn pols, waardoor ik soms niet zo goed kan tillen. Dat gaat dan heel zeer doen.

En ik heb een keer een ongeluk gehad waardoor mijn kaak nu soms ( naar mijn idee ) uit de kom springt. Als mijn mond te ver open gaat of ik iets hard moet kauwen dan is het heel hard KNAK. Iedereen in de kamer kan dat horen en zit met de vingers in de oren.

Liefs

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    - Mijn kleine teentjes aan beide voeten staan scheef. Dus niet nagel naar boven zoals bij de andere tenen, maar ze zijn allebei een kwartslag naar buiten gedraaid. Van mijn moeder geërfd... ;)

- Ik heb een snor (al haal ik die natuurlijk wel steeds weg :D)

- Ik heb ontzettend dun haar waar je gewoon écht helemaal niks mee kunt :(

- Haartjes onder mijn navel en op buik die na de zwangerschappen helaas nooit meer zijn weggegaan :( Daarvoor had ik ze niet. Ook mijn bovenbenen moeten het ontgelden helaas. Ik ben volgens mij behaarder dan de gemiddelde nederlandse vent :(

- Ik loens ontzettend als ik moe ben.

- Ik heb een tijgervelletje overghehouden van de zwangerschappen.

- uhm... dat was het wel geloof ik.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zal ik maar eens beginnen met mijn gebreken haha lichaamlijk dan.

Mijn borsten verschillen denk wel twee maten van elkaar:(

Littekens van een galblaasoperatie twee ks en twee keer capaaltunnelsyndroom

Nu suikerziekte er bij.

Mijn tenen vind ik lelijk ze zijn groot grooter mini gewoon en klein
    IN volgoorde van grote naar kleine teen.

Een baard haartje in me gezicht. Elke keer komt die terug.

Linker oor hoor ik super slecht mee maar met rechts ben ik weer hard horend:( Erg vervelend. Moet altijd met rechts opnemen en mensen moet rechts in mijn oor praten met lings dan denk ik lul maar raak.

En ben vlink te zwaar 1.62 met een gewicht van 108.

En als klap op de vuurpijl bordeline als toetje toe. :D;)

Dat was mijn lijstje

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Euh............wordt een lijstje hahaha

*Een halswervel te veel (daardoor scheve nekwervels en pijnlijke schouder links)
    *Scheef bekken
    *Grove knie schijven
    *Te veel ruimte tussen de gewrichten (voornamelijk polsen en enkels)
    *Fybromialgie (gelukkig de milde vorm!)
    *Beschadigde maagklep
    *Deuk op mijn linker heup, komt door een ongeluk toen ik 6 jaar was
    *Geen nagels meer op de tweede teen aan beide voeten.

Zo, dat was het hahaha :)

Deel Deze Pagina