Is er iemand die weet wat de zogenaamde 'verborgen gebruikers' zijn. Als ik inlog staat er onderaan altijd een rijtje met het aantal gebruikers die online zijn. Nu staat er bijvoorbeeld: Er zijn in totaal 364 gebruikers online: 78 Geregistreerd, 15 Verborgen en 271 Gasten Ik ben zomaar eens benieuwd wat dat nou zijn die verborgen gebruikers... Groetjes, Een nieuwsgierige Josien
Dat zijn volgens mij gebruikers die wel geregistreerd staan maar je kunt ze niet zien dat ze online zijn. Het zijn dus geen gasten en kunnen gewoon berichtjes plaatsen. Liefs, Tanya
Dat kun je geloof ik instellen bij je profiel. Dat je wel of niet mensen laat zien of je online bent. Kan het mis hebben hoor.
Ahaa... ik denk al... Vraag me alleen af waarom je dat niet zou willen. Maar goed... Weer wat wijzer geworden op een zondagavond! Groetjes, Josien
das makkelijk meiden deze dame's/heren willen gewoon niet dat wij zien dat ze online zijn , dus lekker verborgen
Haha, ik kom er ruiterlijk voor uit; IK BEN VERSLAAFD AAN DIT FORUM ! Dus geen probleem om gezien te worden hihi
Ehh wat dacht je van moderators die even niet aan het modden zijn maar lekker voor hun lol willen lezen. Of als je veel in de gaten wordt gehouden, geen zin/tijd hebt om je pb's te beantwoorden maar wel het forunm wil lezen. Of als je iemand hebt die met je wil MSN en en zo checkt of je online bent ( Als jij MSN op offline hebt staan) Of zo will checken of je thuis bent. Je gewoon heel erg gesteld bent op privacy.... of of of ..... Er zijn duizenden redenen om verborgen te willen zijn. Dus dat er een paar verborgen zijn vind ik niet zo vreemd.
merk het al , hier is een praatgroep voor nodig hahahaha 1ste fase is ontkenning . oei wie meld zich aan ? and by the way ikkes zit nooit verborgen hoor , heb daar geen behoefte aan kan mij ook niets schelen of ze zien of ik online ben of niet
Er zijn genoeg mama's met enge exen, controleredende schoonmoeders en andere stalkers brrr Of wat dacht je nog van vreemde erkgevers ....... Ik ben nooit verborgen hoor, maar kan me best het eea voorstellen.