Hoi dames, Ik ga volgende week zaterdag met de auto naar Turkije. En dat voor een maand lang. Ik heb er echt een zin in, niet normaal Gaan jullie nog op vakantie of zijn jullie al geweest?
Jaaa ik ga nog. In september vliegen we voor een maandje naar mijn zus in San Fransisco. Groetjes Anita
Wij gaan wel, maar hebben nog niets geboekt . Tot mijn grote ergernis, manlief wil last minute gaan, omdat we vanwege het bedrijf niet weten wanneer we precies weg kunnen, omdat dat lekker goedkoop is... maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, me goed voor kunnen bereiden en me erop verheugen minimaal een paar weekjes van te voren De bedoeling is dit jaar naar Mallorca te gaan
Ben jaloers! Niet op de autoreis, dat trek ik echt niet. Ik ga nooit met de auto.. Maar ik mis Turkije ontzettend.. Heb er spijnt van dat we in april niet zijn gegaan. Nu mag ik niet meer vliegen Veel plezier! Wij zijn niet geweest dit jaar en gaan voorlopig ook niet. Misschien in oktober ofzo.
Wij gaan 3 aug. met de auto naar Griekenland! Heeerlijk! Ben de weken aan het aftellen Volgend jaar maar even kijken hoe het is met een babytje!
ik ga eind juli twee weken naar marokko, een vriendin haar zoontje wordt besneden en we zijn uitgenodigd om dat eens mee te maken in marokko, ik ben benieuwd ach ze woont vlakbij de zee dus vermaken zullen we ons toch wel
21 juli gaan mijn man en ik voor 9 dagen naar Drenthe. Niet zo ver weg, maar wel ff lekker eruit. Dan komen we daarna weer terug, vier ik 1 augustus thuis mijn verjaardag (heel bijzonder, ik ben nog maar één keer thuis jarig geweest en verder altijd op een camping, tijdens de vakantie). 4 augustus ga ik dan nog een week mee op een evangelisatieproject. Mijn man blijft thuis, maar 't is niet zo ver weg. Voorgaande jaren deed hij ook mee, dus hij kent het er wel en kan dus mooi een paar keer langs komen.
Dit jaar helaas niet op vakantie, gewoon thuis. Maar volgend jaar doen we het dubbel en gaan we voor een maandje ongeveer naar Nieuw-Zeeland!
wij gaan 24 juli voor 12 dagen naar egypte. ben benieuwd hoe het gaat bevallen met een kleintje van een jaar in die enorme hitte! maar ben wel toe aan een vakantie..
Wij zijn net thuis uit Parijs... Het was geweldig. Begin september gaan we nog een weekje naar Center Parcs. Ook altijd lekker...
wij gaan eind juli een lang weeknd naar duitsland naar F1 ! en begin aug 2 weken naar oostenrijk ... ik ben benieuwd hoe ik oostenrijk ga ervaren we gaan nl kamperen en het is voor mij minstens 10 jaar geleden dat ik ben wezen kamperen. er schieten al dagen vragn door mijn hoofd zoals : hoe ga ik mijn mobiel opladen , kan ik mijn kleding daar strijken ?, waar bewaar ik mijn eten en drinken? , kan ik wel slapen in een tent ?etc etc haha echt waar ik ben echt benieuwd ..... iedereen in mijn omgeving zegt ook : JIJ kamperen ? L.sybje
Wij hebben het al gehad in het voorjaar. In mei zijn we naar Brazilie geweest en in mei hebben we een snoepreisje naar Portugal gekregen.
wij gaan tenminste als het door mag gaan eind juli voor 11 dagen naar curacau heb er nog niet echt heel veel zin in, misschien komt dat nog.. liefs wiesje