Grappig dat ik niet de enige ben die hier ''moeite'' mee heeft. Ik vind het gewoon echt NIET fijn om niet te weten wie het is! Kreeg laatst te horen van mn verhuurder dat ze me iedere dag bellen, dus ik uitgelegd dat ik onbekend niet op neem, dus als ze nu weer onbekend zouden bellen is het hun probleem! Sturen ze maar een brief of een mailtje!
Ik neem gewoon op (ben eigenlijk veelste nieuwsgierig ) Van verkopers heb ik geen last meer sinds ik mijn num. geregristreerd heb bij die bel me niet site.
Als ik zie wie er belt, neem ik altijd op. Maar bij een afgeschermd of onbekend nummer neem ik alleen op als ik er zin in het. Als ik net lekker tv zit te kijken ofzo laat ik hem gewoon overgaan. Ik hoor later de voicemai wel. Maar dat komt vooral doordat de ouders van leerlingen van mijn man wel eens bellen en daar heb ik een gruwelijke hekel aan, opdringerig gedoe! Sinds bij in het bel-me-niet-register staan, worden wij bijna niet meer gebeld door verkopers. Alleen soms door bedrijven waar we nu pf in het verleden iets bij gekocht hebben. Dela belt elk jaar om "de gegevens te controleren" (inclusief geboortedatum, want stel je voor dat die veranderd is maar dan proberen ze je gelijk een duurderpakket aan te smeren. Zo irritant! Jammer dat je dat niet in het register kunt opnemen.
Onbekend neem ik nooit op en ik heb iemand die echt dagelijk 3x ofzo onbekend belt!! Maar als het echt dringend is kunnen ze mijn voicemail inspreken en bel ik wel terug en dat doet deze onbekende beller niet, dus pech gehad...
Als ie meer dan 3x overgaat wil ik misschien wel opnemen, 3x is meestal een verkooppraatje is mijn ervaring ...en mensen die mij kennen weten ze 'm wat langer over moeten laten gaan omdat ik niet zo snel ben en als het belangrijk is bellen ze maar mobiel en spreken ze wat in. M'n man is wat dat betreft de nieuwsgierige van ons twee, die staat iedereen te woord
ik woon in engeland en wij worden heeel vaak "anoniem" gebeld door verkopers van leningen e.d. heel erg irritant! die neem ik zelf niet op, mijn man soms wel
Hangt een beetje van mn bui af. Als ik moe ben of druk ben, laat ik m lekker overgaan. Soms belt mn zus nog wel eens vanuit het ziekenhuis waar ze werkt, maar dan belt ze daarna altijd op mn andere telefoon dus weet ik dat zij het is. En als het belangrijk is, dan spreken ze toch wel wat in neem ik aan! Ik word ook best vaak gebeld door niet Nederlands sprekende mensen met een niet afgeschermd nummer. Waarschijnlijk heeft iemand een bijna identiek telefoonnummer waarbij alleen het laatste cijfertje anders is. Ik heb al meerdere keren gehad dat ze in zeer gebrekkig Nederlands naar iemand vroegen die ik niet ken. Dus niet afgeschermde onbekende nummers neem ik vaak ook niet meer op.
altijd, maar ik heb ook een zakelijk mobiel, dus ik moet wel. Ik snap eigenlijk nooit waarom je niet op zou nemen. Vroeger deed je niet anders en bestond nummerherkenning niet, en als het iemand is die iets wil verkopen, zeg ik gewoon "geen interesse". Duurt meestal het grootste deel van 10 seconden. En opnemen met "Ja!" vind ik persoonlijk bot. Zeg dan "Hallo"...
Als ik in de buurt van de telefoon ben dan neem ik onbekend ook op alleen niet met mijn naam maar met "hallo?", omdat het dan meestal om een verkoopbedrijf gaat. Als het mij dan beter uitkomt zijn de mensen waar ze naar vragen niet aanwezig , gelukkig slikken ze dit meestal.
Ik neem ze eigenlijk ook nooit aan, dan spreken ze mijn voicemail maar in. ziekenhuizen e.d. doen dit altijd en dan bel ik weer terug. Mijn huisnummer heeft bijna niemand en sta er ook niet mee in telefoonboeken e.d. dus als daar nr.onbekend op belt neem ik eigenlijk helemaal nooit op, of ik moet weten dat iemand mij moet bellen die dag en met nmr onbekend belt op dat nummer zoals het UWV als ik ziek ben o,i,d, mijn werk belt met nummer bekend dus dat is makkelijk Laatst werd ik steeds gebeld door een 010 nummer... rotterdam en daar heb ik niemand bekend te wonen dus dacht laat maar rinkelen tot op een avond heb ik opgenomen met Hallo? was het een oud vrouwtje die het verkeerde telefoonnummer had, en we hebben een heletijd zitten te praten samen was zo'n lief en gezellig vrouwtje haha. uiteindelijk voor haar het goede nummer opgezocht in het telefoonboek want ze moest een dorp verder zijn. Maar dit gesprek blijft mij altijd bij haha.
Ik neem gewoon op. Mijn ouders en zus hebben ook een geheim huisnr. Ikzelf ook, om bepaalde redenen met mijn mob bel ik ook geheim. Maar ik neem mijn telefoons nooit op met mijn naam..
whahha ik neem dus altijd op, zoals ik vertelde in mijn vorige post. Nou vanacht om 4 uur werd ik wakker gebeld door een nummer onbekend op mijn mobiel. Toch ook weer opgenomen, want wie beld er nou om 4 uur snachts ??? (ik dacht gelijk iets ernstigs) Een of andere hijger Of ik aan de lijn wilde blijven tot hij klaar was gekomen, want hij had zijn geslachtsdeel in zijn hand. Dus ik zei zo: ik weet niet eens wie je bent !! Zei hij dat hij Kevin hette. Toen heb ik opgehangen. 30sec later beld ehij weer, toen heb ik mijn man op laten nemen, toen hing hij gelijk weer op
Ik neem alleen de telefoon niet op als het niet uitkomt op dat moment. Maakt niet uit of het dan een bekend of onbekend nummer is.
Ik neem wel op, vroeger deed ik dat ook niet maar mijn werk belt onbekend en we bellen wekelijks momenteel. Het UWV belt ook anoniem. Ik moet wel! Gelukkig heb ik al heel lang geen last meer gehad van telefonische verkopers. Dan hang ik ook gewoon op hoor, ben echt aso
Getver die hijgers.. heeft me moeder ook wel eens gehad, iemand die vroeg welke cupmaat ze had en of ze lekker stevig waren enzo I don't get that.. sneue mensen
Ik neem altijd op en iedere keer bedenk ik me weer dat ik dat de volgende keer niet zou moeten doen haha
Ik nam op, maar nu niet meer. Tenzij ik weet dat de bank of andere instelling mij gaat terugbellen. Ik word nl. altijd door een computer gebeld, hoor nooit iets, maar soms heb ik 5-6 telefoons van ongekende nummers achter elkaar. Vandaar dat ik het niet meer doe. Als het toch iemand anders is, laten ze maar een boodschap na en bel ik wel terug.
ik neem ook op. Weet ook geen goede reden waarom ik niet zou opnemen eigelijk. Mijn werk belt ook wel eens anoniem en anders een verkoper kan me ook niet schelen. Je kon toch nee zeggen?
o ja dat doe ik ook heel vaak. Ik neem eigelijk alleen op als het wel uitkomt. Maar ik ben sowieso niet altijd overal bereikbaar. Soms heb ik wel wat beters te doen.