Verborgen/onbekende nummers opnemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vagans, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik neem wel altijd op, maar zeg alleen mijn voornaam.
    Maar met de huistelefoon bellen wij zelf ook met een geheim nummer. Dit omdat ik (we) zelf wil bepalen wie dat telefoonnummer heeft. Wij staan daarmee ook niet inhet telefoonboek of wat dan ook. Vinden we erg belangrijk ivm het werk van ons beide.

2. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem niet op.
    Als het belangrijk is spreken ze maar wat in, dan bel ik wel terug.
    Meestal wordt ik een paar dagen een paar keer per dag gebeld door onbekend nummer op mn mobiel ofzo.
    Vaak zijn dat van die telefonische verkopers.
    Geen zin in.
    Iemand die mij echt moet hebben weet me thuis ook te bereiken of spreekt wel wat in..

3. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem niet meer op als ik het nummer niet ken. Iemand/ meerdere personen bellen me af en toe op en zeggen allemaal lelijke dingen over mij en m'n man. Ze bellen en sturen berichten met allerlei vreemde boodschappen. Ik blokkeer die nummers wel, maar aangezien ze geregeld van een ander nummer bellen durf ik niet meer op te nemen als ik een nummer niet ken. Ik sta gewoon te trillen op m'n benen als een onbekend nummer me belt. ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier wel maar dit omdat mijn ma er een heeft en een vriendin ook omdat ze een bedrijf hebben. neem altijd op met "hallo" bij deze nummers dus mocht het een ander zijn dan kan ik erna altijd nog mijn naam zeggen mocht het nodig zijn.

5. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hier ook. Tenzij ik een belangrijk telefoontje verwacht.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik neem wel altijd op! mijn man en tante bellen mij weleens vanaf hun werkplek en dat is altijd met een onbekend nummer.

daarnaast vindt ik het veelste leuk om een verkoper stil te krijgen aan de andere kant van de lijn hahaha.

Zo werd ik laatste gebeld:
    goede avond, u heeft meegedaan met een prijsvraag en nu mag ik u iets aanbieden van de loterij. Ik zei gelijk als dit een verkoop gesprek is en u wilt mij een gratis lot aansmeren en mij vervolgens lid maken dan kunnen we de verbinding maar beter gelijk verbreken.....stil aan de andere kant, toen heb ik de verkoper maar verlost en opgehangen.

Deel Deze Pagina