Verborgen reflux, advies gevraagd!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anoniempje91, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Het enige wat ik weet over babys is dat een baby nooit gekraakt mag worden omdat dit mogelijk de dood tot gevolg kan hebben. Paar jaar terug veel commotie over geweest omdat er een of meerdere babys zijn overleden na behandelingen.

Behandeling osteopaat bij onze oudste;
    3 tot 4 behandelingen. Zoon lag plat op een aankleedkussen en met zijn vingertoppen raakte hij zijn lichaam aan. Er leek geen druk gegeven te worden.
    De eerste dagen erna veel slapen.
    Uiteindelijk gaf de osteopaat bij ons niet de oplossing, maar heeft wel bijgedragen aan het gehele plaatje. Hij had een flinke afplatting en kiss later bleek ook kea en reflux, maar toen nog geen speciale voeding en medicatie.

Er mag nooit;
    - gekraakt worden
    - dubbel gevouwen worden
    - op en of andere wijze te hardhandig omgegaan worden.

De ene chiropractor is de andere niet, dus de ene slechte ervaring zegt niet veel over de chiropractor in het algemeen. Hoewel ik wel veel negatieve verhalen hoor momenteel....

2. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb idd wel eens zo een artikel gelezen, maar daar stond bij dat de desbetreffende chiropractor helemaal geen erkende chiropractor was en dus eigenlijk niet goed wist wat die deed. En omdat het cjg de praktijk aanraadde waar ik ben geweest dacht ik dat het wel goed zou zijn. Maar ik volg altijd mijn gevoel, en die zegt nee. Na jou bericht ben ik blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb!

Bedankt voor al jou berichten en adviezen @Averlhach :)

3. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel :)

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Soms zegt je gevoel meer dan wat dan ook. En heel vaak klopt je gevoel.

Geen probleem en graag gedaan. Een pb sturen staat ook altijd open ;)

Ik heb geen hoge pet van cb/cjg. Ben te vaak fout geinformeerd.. :(

Deel Deze Pagina