Verborgen reflux, de huisarts geloofd er niet in.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dink87, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voor milde refluxklachten is dat allemaal genoeg, maar bij heftiger reflux niet: dan heb je echt medicatie nodig. Ik zou de kinderarts even terugbellen. Aangeven dat je nogal overruled werd gisteren door zijn kordate verhaal, maar dat je de oplossing niet volledig ziet komen van fysio en rust en regelmaat, omdat je dat laatste al toepast en met CB samen hebt gekeken. Dat je dus graag wilt kijken of medicatie rust geeft en je vandaaruit toe kunt werken naar een ontspannen kind.
    Succes!

2. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    @ rozemarijke , het ziekenhuis neemt vrijdag zelf contact met mij op. Het lijkt momenteel dat de fysio genoeg tips heeft gegeven. Hij ligt gewoon te slapen. Dat is een wonder voor dit tijdstip :p ik kijk het dus nog even aan. Ik denk dat ik door de vermoeidheid koppig was geworden :)

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Beide absoluut mee eens!

Cb adviseert alleen de standaard dingen. Of zoals onze huidige wijkverpleegkundige zegt; 'we horen te adviseren wat men van hoger hand heeft bedacht, ookal merk ik dat zulke adviesen niet werken' (ze is eigenwijs en doet het niet ;) )
    Meer dan adviseren kan en mag het cb niet!

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    En een +je voor de kinderarts!
    Ukje heeft medicijn voorgeschreven gekregen tegen maagzuur.

Hij begon al ja alle babys geven een mondje terug. Ik denk neej he daar gaan we
    Dus zei al ja natuurlijk maar hij geeft heen monsje terug ee loopt maagzuur zn keeltje is.. die arts meteen hahah ik was nog niet uitgepraat; bij hem gaat het wat verder dus we gaan wat voorschrijven. Jeeej eindelijk hopelijk krijgt hij nu minder pijn zodat zn keeltje wat rust krijgt
    Voor de rest doorgaan zoals ik al deed met bed schiin en lang rechtop houden na eten
    Er bestaan goede artsen dat blijkt maar weer en ook jonge moederakunnen serieis genomen worden!

Deel Deze Pagina