Beste mama's, Ik heb even een vraagje; Mijn zoontje krijgt al vanaf zijn 1e schaterlach (met 4wkn) standaard de hik hierna/tijdens. Ik dacht toen dat het wel bij zijn babytijd zou horen,maar nu met ruim 13 maanden doet hij het nog steeds. We hebben soms zo'n lol maar moeten dan gewoon stoppen omdat hij er bijna in blijft met zijn hik. Typisch is dat hij in mijn buik ook vaak de hik had maar dus eenmaal geboren het alleen met schaterlachen heeft. Zelden tot nooit zomaar.. Herkenbaar?? (Moet maandag naar het cb, vraag het daar ook wel ff na hoor..)
Mijn zoontje heeft dat ook heel erg! Ook in de buik al... Mijn zoontje heeft reflux en het is wel iets wat daarbij hoort, dacht ook dat het daardoor kwam, maar als jouw zoontje dat niet heeft ..
Nee geen reflux hier, vandaar de vraag ook..want ken 1 mama waar haar dochtertje het ook heeft maar die heeft ook reflux en dacht net als jij dat het daarbij hoorde..
Mijn dochtertje heeft het nog steeds Als we met haar stoeien, haar kietelen, grapjes maken en ze moet lachen, dan heeft ze de hik. Ze had in mijn buik vaak de hik en dus ook sinds baby de hik als ze lacht. Geen reflux gehad btw.