Heeft iemand nog leuke ideeën? Mensen vragen nu al of ik wat weet maar ik weet het niet. Kleding heb ik meer dan genoeg en ook al veel speelgoed van de oudste twee jongens.
Zoef zoef diertjesvan vtech was hier een groot suc6! Dit hebben we dan ook gevraagd aan het bezoek. De meeste mensen blijven toch liever onder de 15 euro en de diertjes kosten 9.99 euro. Van onszelf heeft ze een loopkar gekregen met activiteitenplaat aan de voorkant. Schoentje zijn ook best prijzig dus geld is ook een optie.
Hier geen oudere kindjes, maar wat hier goed viel op d'r verjaardag: Boekjes (kartonnen die ze zelf kan "lezen") Poppenspullen (nu met 1,5 is ze daar echt de hele dag mee bezig) Duplo En in deze tijd misschien ook buitenspeelgoed? Eigen emmertje en schepje voor de zandbak, loopfietsje.
Loopfietsje en driewieler heb ik al. We hebben de toettoet auto's al. Dat is net zoiets als die diertjes toch? Loopkarretje heb ik ook nog pff wat moeilijk zeg
Ik moet zeggen dan de toettoet auto's maar ook de duplo hier eigenlijk 1 jaar te vroeg waren. Pas nu hij bijna 2 is begint hij het leuk te vinden. En dat terwijl ik hier altijd lees om het al met 1 jaar te vragen Loopfiets en driewieler is met 1 jaar ook nog veel te vroeg. Dat is leuker voor de 2e (of zelfs 3e) verjaardag. Waar hij het afgelopen jaar veel mee gespeeld heeft zijn houten blokken, stapeltorens, een loopkar van v-tech, kartonnen boekjes, ballen, zandbakspeelgoed, rond 1,5 begon hij ook een keukentje erg leuk te vinden (inclusief pannen, groenten en fruit, bestek, bordjes, etc).