verborgen reflux en dan? ervaringen gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dani27, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    @anoniempje is de nexium opgehoogd? Naar hoeveel als ik vragen mag?

@dani ik dik de pepti in met nutriton (iets meer dan 2 schepjes op 150cc). Ook hero allergy care of zelfs nutramigenAA/neocate mag je het bij gebruiken

2. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Dani27 Gelukkig dat ze heeft geslapen, kan je zelf ook even lekker bijtanken! Hier lijkt het vandaag hetzelfde te gaan als gisteren, goed geslapen maar nog wel overstrekken en kreunen. Zielig, want ze is ook nog eens erg verkouden :(

@1981Mama Helaas heb ik het telefoontje van de ka gemist, geluid stond op stil en toen ik het zh terug belde was de arts er niet meer. Nu wordt ik donderdag pas terug gebeld pf.. Eigen schuld dikke bult, maar zo lang wachten vind ik onnodig. Bij een volwassene duurt het al lang, laat staat voor een baby.. Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in de osteopaat dan in de ka op dit moment, we zullen het zien!

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hey dames,

ghoe is het nu?

4. Anoniempje91

28 okt 2011
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey @Dani27!

Hier echt een heeel groot verschil. Nadat ik de ka heb gesproken mocht ik stoppen met de nexium omdat ik niet zeker wist of het hielp, na twee dagen stoppen ben ik weer begonnen omdat ze heel erg onrustig werd en weer begon met overstrekken. Ik heb ondertussen opnieuw contact gehad met de ka en ik krijg een brief binnen waarin staat wanneer ik mag stoppen met de nexium, omdat het toch een medicijn blijft waar ze zsm mee willen stoppen.

Ook ben ik twee x bij de osteopaat geweest. Had ik veel eerder moeten doen! Een hele aardige man die de tijd voor je neemt, en echt weet waar die mee bezig is. Ik hoef nu niet meer terug te komen bij hem omdat ze zo goed als genezen is, ze is nu echt veel relaxter in alles wat ze doet. Over de nexium zei hij: Nog twee weken gebruiken, dan tien dagen halveren en dan stoppen. Dan moet Z. als het goed is helemaal genezen zijn, zo niet mag ik altijd contact met hem opnemen. Super fijn!

Hij heeft mij ook even snel behandeld. Ik voelde echt verschil nadat hij mij behandeld had, dus ik geloof er oprecht in dat hij echt weet waar hij mee bezig is.

Z. is echt een heel ander kindje geworden, ze slaapt veel en veel beter en drinkt nu ook super goed! Als ik ooit een tweede kindje krijg ga ik ook zeker naar een osteopaat, al is het alleen maar om alles even te laten checken.

Hoe is het bij jou? Ik hoop ook beter?

5. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hoi
    hier een veel rustiger kind sinds andere voeding.

overdag slapen gaat prima, ze ligt nu in een puckababy.
    alleen savonds vertikt ze het. dan blijft ze krijsen totdat ik naast haar ga liggen..

Deel Deze Pagina