Dl is 20 maanden en kan als de beste nee schudden. Ja knikken kan ze niet. Hoe oud waren jullie kinderen toen ze ja konden knikken?
hier eigenlijk al een paar maanden. maar sinds een maand of 2 doet ze het als je dr vraagt of ze wat wil drinken en het ook wil (ook nee schudden als ze iets niet wil). voor ze een was schudde en knikte ze al maar dat was puur random.
Nee schudden doet dl ook al heel lang. Eerst inderdaad random later ook bewust. Het ja knikken zal dan nog wel komen. Vindt het alleen vreemd dat er zo lang tussen zit... Verder geen herkenning?
Mijn zoontje van 19 maanden knikt ook alleen maar nee. Ik maak me niet druk, hij zal het vanzelf een keer kunnen.
Mijn zoontje gaat ook alleen voor de nee . Lekker belangrijk, ze gaan het echt wel leren toch? Bij m'n oudste is het ook goed gekomen.
Ik maak me er ook niet heel druk om hoor. Ben meer nieuwsgierig wanneer ze het gaat doen en of er bij meer kinderen lang tussen zitten. Blijkbaar schudden we vaker nee als dat we ja knikken?
OW, Eva doet dat al een lange tijd eigenlijk. Maar ik geloof haar niet altijd ze kan prima ja knikken en nee bedoelen of andersom ...
ik vind het juist ook heel leuk dat ze door hebben dat je ze wat vraagt en ze dus weten dat je een antwoord verwacht haha. ze zijn eigenlijk best heel slim al..