Elke keer gaat in bed staan...tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het is sinds 2 weken maar nu al paar dagen echt een ramp.
    Overdag slaapt ze niet ze is erg moe maar elk keer leg ik haar in bed draait ze gelijk, optrekt, staat. Het verschilt of ze dan staat huilen of niks zeggen of kraaien of brabbelen. Ook staat ze en loopt langs of gewoon staat verschilt.
    Ze kan niet vanzelf terug dus ze laat zich vallen en stoot elke keer haar hoofd tegen zijkanten.
    Slaapzak maakt geen verschil hier.

Maar ik kom terug leg neer instoppen, speentje, knuffeltje. Draait gelijk en weer... Zo gaat het uren lang overdag.
    Rond 21.00 gaat wat beter ze slaap vrij direct.
    Maar dan snachts hetzelfde waardoor we dus haar tussen ons laten slapen tegen de ochtend.

Ik zoek tips met wat ik kan doen dat ze het niet doet??
    Is het tijdelijk?

Ik doe nu zo: eerste keer inleggen zeggen: Belle we gaan slapen uurtje. Mama ziet je zo. Geef speen, knuffel, kusje, draai op haar zij (zi slaapt ze liefst), ga weg. Kom terug: zeg niks, kijk niet: gewoon pakken, terug leggen, speentje, knuffeltje, op zij. Zo dus elke 30sec herhalt het zich. Ik hou vol 30-45 min dat... Daarna haal ik haar uit want in due tijd ze is al zeker 10x gevallen daar in bed stotte hoofd, gehuild, gelacht etc..
    Soms valt ze in slaap slaapt ze 20 min of zo.

Ik ben dus hele dag bezig haar in bed leggen en zo heb ik dus echt het gevoel dat ze het sls spelletje inziet...
    Buiten bed wil ze ook enige staan en langslopen niks anders..
    Baby tv kijken ook ;)

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Het is tijdelijk, duurde hier zo'n twee, drie weken. Ik liet ze wel als ze op waren veel staan in de box of aan de bank of tafel. Dan elke keer helpen met gaan zitten. Mij ene dochter bleef het eng vinden; ik heb elke keer een kussen waar ze dol op is achter haar gelegd en zo durfde ze steeds meer zelf naar de grond. Opeens had ze het door en was het drama over. Nog even volhouden dus!

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kussen in goede tip! Ga zo toepassen!
    Heb ook tip van kindfysio gekregen leren terug gaan met grote bal..

Ze staat hele dag en loop langs doet niks anders en wil ook niet op grond. Als ik haar neerzet op grond gaat ze als een speer aan tafel..
    Ze vind ook eng vallen en snapt het ook ze voelt val grijpt ze gelijk waar ze kan.

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ja ze moet er echt even doorheen. Wat hier hielp als ze vielen; heel blij roepen ....(naam) boem! :D gewoon doen alsof het grappig is.

Deel Deze Pagina