...of jullie dit zouden vertrouwen. Onlans kwam ik een meisje dat vroeger bij me in school zat haar profiel tegen op een site. Nu zag ik bij haar beroep staan dat ze zelfstandig onthaalmoeder is, dan moest ik toch even nadenken hoor. Ze is zelf mama geworden op haar 16de, nu dat maakt natuurlijk niet uit, er zijn zoveel tienermama's die het fantastisch doen, maar het gaat mij om het volgende; ze nam vroeger heel veel drugs, of ze het deed tijdens haar zwangerschap weet ik niet. maar het was wel heel erg gesteld met haar, nu vraag ik me af of jullie je kindje dan aan haar zouden toevertrouwen. denken jullie van: ok, ze is afgekickt, ze zal wel te vertrouwen zijn of denken jullie meer van; jezus nee, eens een verslaafde altijd een verslaafde? ik persoonlijk zou mijn zoon niet bij haar brengen. ben ik nu vlug met veroordelen?
hoe lang heb je dr al niet gezien/ gesproken? mensen kunnen veranderen sterker nog, een van de pestkoppen van de middelbare school, is sinds kort een van mijn collega's, die is nu echt een schat, dus...
ja, dat is toch wel al jaren dat ik ze niet gezien of gesproken heb hoor, en ja, natuurlijk kunnen mensen veranderen.
ik zou eerst willen zien hoe ze bezig is met kinderen. Ik heb zelf voor mijn zwangerschap flink geblowd maar ben nu al 6 jaar gestopt. Dus best kns dat zij totaal verandert is en nu heel anders in het leven staat Zeker als er een kindje komt verandert er veel.
Hihi ik wist dus niet een wat een "Onthaalmoeder" was, weer wat geleerd vandaag Via Google kwam ik er achter dat je als onthaalmoeder onder toezicht van staat van Kind en Gezin. Ik mag toch hopen dat je dan eerste gescreend wordt!?!? Weet natuurlijk niet hoe erg het was, maar ik ken wel meer mensen die vroeger veel drank&drugs geruikten en nu keurige huisvaders/moeders zijn.....
Ik zou niet enkel op basis van haar verleden daarover een mening vormen. Mensen kunnen veranderen zoals al gezegd wordt... (en ALS deze mensen veranderen, betekent dat vaak wel een dermate verandering dat je je kind daar JUIST graag zou willen hebben, omdat zo iemand je kind dan ook echt wat mee kan geven )