Pijn met slikken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nikeh, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Ons zoontje is 8 maanden. De afgelopen weken huilde hij telkens wanneer hij fruit of groente te eten kreeg. Het was echt duidelijk dat hij pijn had. Wij dachten aan tandjes en hebben er verder niet veel aandacht aan besteed.
    Vandaag viel me (en toevallig ook mijn moeder) echter ineens op dat hij pijn lijkt te hebben als hij zijn eten door slikt. Hij wil elke keer wel weer happen, maar na elke hap is het weer huilen van de pijn. Tijdens het drinken van de fles heeft hij nergens last van.
    Nu moet ik donderdag met hem naar het cb, maar misschien is het toch verstandig om morgen even de dokter te bellen...
    Wat vinden jullie? En herkent iemand dit? Enig idee wat het zou kunnen zijn?? Het is echt superzielig...

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn dochtertje heeft dat ook gehad en die had keelontsteking, maar zij had er ook koorts bij jou zoontje ook?
    Ik zou in ieder geval naar de ha gaan.
    Ze lijkt er nu ook weer last van te hebben, maar bij de ha was niks te zien, dus wat het nu is weet ik nog niet.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter heeft dit ook, dus ik lees even mee.

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft dit ook een paar maandjes geleden gehad. Uiteindelijk nam hij het ook gewoon niet meer, het was hier ook een keelontsteking vanuit een virus, later kreeg hij er ook uitslag bij.

Maar weet natuurlijk niet of dit ook bij jou zo is.... Hij wilde eerst nog wel de fles, maar later alleen nog maar de borst, deze heeft hij ook een avond geweigerd, wilde hij dus niets.

Misschien zit er toch iets te irriteren in zijn mond of keel, ik zou toch even naar de dokter gaan, zeker omdat het zo duidelijk is dat hij pijn heeft.

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn meisje zit ook onder de uitslag! Wat voor uitslag was dat bij jouw zoontje?

6. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Nou, mijn vriend is vandaag met de kleine bij de huisarts geweest. Volgens hem is er niks aan de hand, als hij last blijft houden, moeten we over 2 (!) weken nog maar een keer komen...
    Heb er helemaal geen goed gevoel bij, hij heeft gewoon pijn, dat is overduidelijk!! Donderdag op het cb nog maar een keer aangeven!

Deel Deze Pagina