Ik heb het volgende 'probleem': als ik met de fiets weg ga, kan ik mijn lieve kleine schat nergens kwijt als we eenmaal op onze bestemming zijn. De hele tijd vasthouden is ook zo wat en ik heb een tijd een draagzak gebruikt, maar dat wordt al snel zwaar. Draagdoeken vindt mama erg leuk, maar de kleine nog niet altijd Ik ben nu dus op zoek naar een buggy die ik mee kan nemen op de fiets. Dus: makkelijk in en uit te klappen, lichtgewicht en het liefst niet al te duur. Wel met een zonnekap graag. Heeft iemand hier ervaringen mee?? Ik heb de 'Buggy Kids River' gezien en dit leek mij wel wat. Iemand ervaring? Ik heb geen idee waar ik op moet letten bij zo een buggy, dus alle tips zijn welkom!
Ik zocht ook een buggy voor op de fiets. Buiten de fiets om gebruik ik de wandelwagen gewoon. Ik ben voor de Nuna Pepp gegaan. Waarom? Omdat 1. hij een verstelbare duwstang heeft die ook doorloopt dus ook makkelijk met 1 hand stuurbaar. 2. lichtgewicht en makkelijk inklapbaar. 3. erg fijne wielen. 4. fijne ligstand!! (erg belangrijk) en 4. hij hangt met de speciale pepp beugel, Ɣchter je fiets ipv aan de zijkant. Ik ben echt ontzettend blij met deze buggy! Mijn dochter zit er ook erg goed en fijn in.
Nuna Pepp, dacht ik ook meteen...heb hem zelf nog niet maar hoor er supergoede verhalen over.. Alleen...hangt er wel een prijskaartje aan
Ik heb hem ook en ben het met mijn voorgangers eens. Een andere optie is misschien de koelstra Simba. Weegt 6,5kg, kan helemaa plat, heeft een zonnekap en is van goede kwaliteit. Het belangrijkste waar je op moet letten is dat de buggy niet zwaarder is al 7kg. Dat is de max wat je op een fietsdrager mag/kan vervoeren.