Ik heb bij m'n zoontje destijds ook een spuitje gehad, maar daar blijven die korreltjes in hangen. Het water gaat er wel doorheen, maar de korreltjes vormen een keurig rijtje voor de uitgang van het spuitje. Dus dat werkt niet helaas. We moeten het nu naar binnen 'gieten' zeg maar, zo zielig! Want als je het (te) voorzichtig doet, slikt ze het water door en blijven de korreltjes in haar mondje. Pfff.. vandaar dat ik me afvraag of nexium misschien gemakkelijker is in gebruik?! Als het uiteindelijk dezelfde werkzame stoffen zou hebben... dan is het het proberen waard natuurlijk!
Ik heb het hier niet meer liggen dus kan t niet nakijken, misschien iemand anders? Nexium is supermakkelijk in gebruik. Alleen die fase dat we hem echt wel moesten dwingen vond ik naar maargoed dat komt niet door de nexium maar omdat hij er gewoon geen zin in had. Oh heb het trouwens ook wel eens door de fruithap gedaan, t is geel dan zag hij het niet Maar daat heb jij natuurlijk nog helemaal niks aan.. Kan je t niet in een nutriton/KV papje op een lepeltje doen? Dat bind wat, als je even wacht wordt dat echt dik dan blijft het misschien wel bij elkaar?
@cocko: je kunt een lepeltje pap (al dan niet van rijstepap) gebruiken. Dat werkt heel goed! maar bij ons werkte het volgende echt het beste.. gewoon de bolletjes los op een lepel in dr mond en dan meteen de fles er achteraan. (zegmaar fles maken, kind op schoot.. met 1 hand bolletjes op de babylepel in je adnere hand... en zodra je de bolletjes in dr mond hebt met je andere hand meteen de fles erbij stoppen voordat ze de kans krijgt om ze weer uit te spugen. het is even een trucje.. zeker die balletjes op je lepel houden en tegelijkertijd baby vasthouden EN een fles pakken.. maar het was voor ons ideaal) Dan was zo gefocussed op dr melk/pap-fles dat ze de bolletjes ongmerkt doorslikte. (hier spuugde ze ze vrolijk weer uit als je er niet meteen een fles achteraan schoof. blijkbaar zijn ze niet heel smakelijk) En hier.. dachten we na 3 dagen resultaat te zien.. maar het werd gedurende zeker 2-3 weken elke dag NOG beter. Alleen ging ze wel erg spugen want tja.. waar ze het eerst weer doorslikte omdat het pijn deed had ze die remming natuurljik niet meer. Dus gooide ze volle vaart flnke hoeveelheden er weer uit.
Hier ook meer spugen op een bepaald moment. Maar wel zonder pijn! Oh als je twee handen vrij wilt hebben met de fles(dat maakt het truukje van saskia denk ik wat makkelijker) kan je minime op schoot leggen op een lekker kussen en dan met haar bibs tegen je buik aan en haar hoofje bij je knieƫn, snap je wat ik bedoel? Heb hier een paar gewone kussentjes voor op de bank gekocht en er zijn er een paar superfijn voor, gewoon ff bij de Xenos kijken(of misschien heb je al een bank voor kussentjes, of met een hoofdkussen bijvoorbeeld). Edit: ff fototje bijgevoegd voor je zodat het iets duidelijker is misschien.