Wat aan als je nu naar buiten gaat.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Matirini, 21 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Ons zoontje is 4,5 maand en ligt nog in de kinderwagenbak.
    Nu vroeg ik mij af of jullie met dit weer nog buiten komen en zo ja wat trekken jullie de kids aan en waar leg je ze onder.

Iemand ervaring met de lodger bunker kan je deze gebruiken in de kinderwagenbak en is dit handig. Heb zelf een puckababy go is misschien verglijkbaar.

Wie helpt mij met advies.

2. bluma

bluma Actief lid

6 jul 2012
    157
    1
    18
    Lodger bunker in de kinderwagenbak vind ik ideaal!! ik zat aldoor te prutsen met een dekentje en lakentje totdat ik ontdekte dat de lodger ook in de bak kon. Aanrader! Daaronder doe ik een dun jasje want: lodger is al warm en handschoentjes.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Waarom zou je met dit weer niet buiten komen? Het wordt echt nog wel kouder hoor haha ;)

Lekkere warme jas, goede deken en in de bak liggen ze vaak uit de directe wind. Juist lekker naar buiten gaan is hartstikke gezond voor ze!

4. Koon

Koon Niet meer actief

Juist lekker even naar buiten. Die muffe radiator warmte ontvluchten. Doe je kindje en jezelf vast veel goeds!
    Ik trok in de wandelwagen een dik vest, mutsje aan en baby lag onder een lakentje en dekentje.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Kleertjes, mutsje, wikkeldoek, lakentje, dekentje en toen het écht winter was had ie een winter/skipak aan in de wagen...

6. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Hier ook gewoon de kleertjes en winterjasje met sjaal en muts. Als het hard waait doe ik de dookie ervoor, hij heeft het altijd warm als ik hem er weer uit haal thuis.

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hier een voetenzak voor maxi cosi gebruik die ook gewoon in de bak. En mutsje. Vind het nog teveel gedoe met jasje, wacht wel tot ze iets groter is.

8. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Onze zoon krijgt zijn winterjas al aan, met een dekentje erbij voor en lange wandeling. Muts op, sjaal om en handschoentjes als het nodig is.

Maar misschien deze week de voetenzak erbij pakken. Gevoerd met teddystof. Lekker warm!

9. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Zo ben lekker even naar buiten geweest.

Had hem een winterjas, muts, en handschoenen aan gedaan.
    Lekker in een wikkeldeken en nog een dun lakkentje er over.

Hij viel meteen in slaap, toen we thuis kwammen voelde hij lekker warm aan. Dus helemaal goed.

Mijn man vind het niks om met de kleine naar buiten te gaan. Maar ik denk dat best goed voor ze is af en toe een frisse neus.

10. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    kleertjes, winterjas, een wikkeldoek (lodger), lakentje en een dekentje.

Als je denkt dat je kleintje het nog te koud heeft, kunje hem na het wandelen een keer tempen. Dan weet je of zijn temp niet te ver zakt.

11. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier lag ze in de winter gewoon lekker in een dikker jasje, en dan onder een lakentje en wollen dekentje. Ze had het nooit koud :)

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tuurlijk is dat goed, het liefst elke dag! Het gaat ook nog wel kouder worden. Waarom vindt ie het eigenlijk niks als ik vragen mag, bang dat ie een koutje vat?

13. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Hij is een overbezorgde papa, veel meegemaakt het laatste jaar daar door extra bezorgd over zijn zoon en het is allemaal nieuw voor ons.

Bedankt allemaal voor jullie reacties ga als het droog is gewoon elke dag even een frisse neus halen.

14. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Mijn dochters zijn nu 9 maanden.
    Ik heb nog geen voetenzak voor in de kinderwagen/buggy Easywalker.
    Zijn er ook dames die de voetenzak van de maxicosi hiervoor gebruiken?
    Ik twijfel namelijk of ik nog twee speciale voetenzakken aan moet schaffen.

15. Koon

Koon Niet meer actief

Zeg maar tegen je man dat je van kou niet ziek wordt! Juist goed voor de weerstand frisse lucht.
    Wel lief dat hij zo bezorgd is, maar hopelijk wordt dat in de loop van de tijd wat minder.
    Fijn dat jullie lekker buiten zijn geweest.

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier in buggy joolz:
    Rompertje lange mouw
    Truitje
    Warme broek/legging/maillots/merino legwarmers
    Warme wol sokken/uggs
    Winterjasje/manteltje
    Mutsje
    Handschoenen eventueel
    Sjaal eventueel
    Voetenzak
    Klaar! Wandelen we uren zo... Ze heeft het super warm..

Als we in maxicosi gaan dan trek ik hetzelfde maar dan zonder voetenzak want we wandelen niet in mc enkel in auto of zwemmen of kort uit naar buiten...

Heb nog skipak voor als het echt te koud zal zijn of winderig of in sneeuw rollen of op sleetje

17. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Romper korte mouw
    shirt lange mouwen
    broek met maillot er onder of hoge sokken
    schoenen/warme sloffen
    winterjas en muts op

in de voetenzak

18. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Met dit weer ga ik iedere dag aan de wandel, het is heerlijk buiten!

Ik moet zeggen dat Eva helemaal niet zo dik ingepakt is, maar toch voelt ze altijd warm. Een winterjas, mutsje van het jasje op, dekbed van de kinderwagen over en dat is het. Lekker genieten!

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik ga iedere ochtend een uur naar buiten en na het middagslaapje van mijn dochter (2 jaar), gaan we weer naar buiten om uit te razen (16.30-17.30). Doe dit al sinds haar geboorte en met haar broertje straks ook. Super gezond hoor (en het breekt je dag). Ik leg de baby straks weer in de wallaboo zak.

Deel Deze Pagina