Baby huilt bij ophalen kdv

Discussion in 'Baby en dreumes' started by IngeM, Nov 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Als ik m'n zoontje ophaal bij het kdv is hij meestal aan het spelen of kruipen, maar als hij mij ziet gaat hij altijd enorm huilen. Als ik hem oppak is het weer goed, maar als ik dan even lichaamscontact verbreek om bijvoorbeeld zijn jasje te pakken of zijn tas in te pakken gaat hij weer heel erg huilen.

Zijn er meer kindjes die dit doen? Ik voel me er erg rot door, net of hij niet blij is om me te zien :(

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Volgens mij is ie dan juist wel blij je te zien. Mijn zoontje kan het ook doen als ik 'm ergens ophaal, dan komen alle emoties van de dag eruit...zo vertaal ik het tenminste ;)

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Mijn dochter heeft dit een tijdje gehad, volgens mij is het meer een soort ontlading, en is je kindje juist wel bij om je te zien!

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ja hoor hier ook in tweevoud! Zodra we thuis zijn willen ze eerst een knuffel en dan is het goed.

5. Jedine

Jedine Bekend lid

Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier ook soms als ik dr ophaal, tranen van blijdschap! Ze huilt als ze me ziet en wil dat ik dr meteen vastpak en dan is t goed en komt er n grote glimlach tevoorschijn!

6. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

Jan 22, 2012
    1,811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hier ook. Hoort er volgens mij bij!

7. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ja onze dochter doet dat ook maar die is ook serieus niet blij dat we haar komen ophalen, die heeft het veel te erg naar haar zin hahaha die is echt boos dat ze weg moet :p

8. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Volgens mij is het duidelijk ;)
    Maar inderdaad, huilen komt vaak voor als ze nog zo klein zijn.
    Alle emoties eruit, maar soms is het ook wel om te laten merken dat ze het er niet mee eens waren dat je weg was.. Dus een 'waarom ging jij jou weg, ik heb je zo gemist' huiltje.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Geloof mij het hoort erbij..heb jaren op een kdv gewerkt en een teken van veilige hechting. Niet druk om maken;)

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Mijn dichter deed het ook. Was dan net alsof ze het niet fijn had gehad...

11. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

Sep 29, 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Betekent: hey, ik heb je hele dag niet gezien! Waar was je! Ik heb je gemist! En inderdaad hij was het er niet mee eens dat je was vertrokken.

Ik zie het als een goed teken.

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    onze dl doet dat juist wanneer ze naar bed wordt gebracht, zodra ik haar op de commode leg begint ze te gillen net zo lang tot ze kant en klaar in der slaapzak zit. dan gretig de fles er in en na de boer duikt ze bijna letterlijk der bedje in.
    voor mij betekend dat huilen dan dat ze erg moe is en blij is naar bed te mogen :)
    uit jou verhaal haal ik het zelfde als de damens al zeggen, "ik ben zo blij dat je er weer bent" huiltje.

(wanneer ik dl ophaal mag ik haar ook niet meer neer zetten zodra ik der eenmaal heb opgepakt)

Share This Page