Hoe zit dat nou met z'on co sleeper?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by babylove26, Nov 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Hoe zit dat met een co-sleeper? Ons mannetje is steeds zooooo onrustig (11 keer per nacht er uit is geen uitzondering)onze batterij is een beetje op nu. Nu is het zo dat hij rolt en vrij groot is (8,8 kg en 70 cm) en ik vraag me af is het wijs om er 1 aan te schaffen zeker ook omdat hij rolt.

Bedankt!

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Kan je geen bedje naast jullie bed zetten met hekje wat omhoog en omlaag kan zo dat jullie mannetje niet op het matras rolt?

Wij hebben zelf een cosleeper en vind het heerlijk:)
    Hoef m'n bed niet uit voor de fles/verschonen,alles staat klaar op het nachtkastje.
    hij heeft z'n flesje leeg even knuffelen en hup bedje weer in en dat allemaal van uit m'n bed. echt ideaal :)

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat zou nog een optie zijn ja maar waar koop ik z'on bedje?

4. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,170
    2,283
    113
    Wij hadden ook een cosleeper. De eerste 7 maanden heeft hij daarin geslapen. Na de zomervakantie is hij toen overgegaan naar zijn eigen kamer. Het was ook een hele slechte slaper, dus ergens in de loop van de nacht belandde hij vaak toch wel weer in de cosleeper (of nog erger: tussenin).

Overdag liet ik hem er niet alleen in slapen, vanaf dat hij kon rollen, want hij kon ook zo ons bed op rollen en eraf vallen.

Ik heb het bedje destijds in Duitsland gekocht via een webshop voor ca 60 euro. Op MP staan ze vaak ook wel aangeboden.

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Wij hebben m zelf gemaakt van n ledikantje wat ik bij de kringloop had gekocht
    Oude verf er af en wit gelakt en er een stuk tussen uit gehaald
    T ding is 90x80

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Dit!
    Hier 1 gare van mp helemaal omgebouwd naar de hoogte van ons bed huppa cosleeper van 120cm :)

7. LesleyS

LesleyS Actief lid

Jun 17, 2013
    423
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikea bedje kunnen de zijkanten van af.
    Ik heb er toen 1 gehuurd.

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ok thanks voor de tips meiden! Maar als je baby rolt is het dan nog een goed idee? Ben bang dat hij bij ons in bed rolt

9. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

Jun 5, 2013
    1,042
    80
    48
    hier ook een ikea-bedje (gulliver) met zijkant eruit en met tyerips aan ons bed vast gemaakt. Ideaal. Heb het net ff wat lager dan ons eigen bed, dat helpt tegen het rollen.

t kan trouwens wel zijn dat hij de eerste nachten wat moet wennen en juist naar jullie toe probeert te komen of gaat 'keten', maar hij went vanzelf aan zn nieuwe slaapplek, dus geef het even de tijd zou ik zeggen.

10. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

Dec 22, 2011
    2,011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ik deed soms de voedingskussen tussenin. Maar hier nooit in mijn bed gerold.

Share This Page