Ervaringen Lief! kinderwagen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ilsev85, Sep 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

Apr 19, 2013
    609
    17
    18
    Female
    Psychologie
    AadR
    Is er iemand die ervarig heeft met de Lief! Kinderwagen?
    Gister het internet afgestruind en vandaag ga ik met een vriendin, nu inmiddels 25 weken zwanger, op kinderwagen jacht.
    Ze heeft er een aantal gezien die ze graag wil testen, maar haar oog is gevallen op die van Lief!

Nu kunnen we alleen helemaal geen ervaringen hierover vinden, nog te nieuw misschien?

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Bedoel je de buggy van lief? Lief! Kinderwagen

Wij wilde deze, maar is super groot voor in te klappen helaas, we zijn toch gegaan voor de quinny zapp xtr 2.0
    Voorheen altijd mutsy evo gehad, echt een fijne kinderwagen!

3. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

Apr 19, 2013
    609
    17
    18
    Female
    Psychologie
    AadR
    Ja, de Stef versie. Dus die met reiswieg ook.

Wij waren nu alleen bij Prenatal geweest en daar hadden ze hem helaas niet. Meer tijd hadden we niet, want ze voelde zich niet fit, morgen weer opnieuw proberen en dan maar naar Babypark.
    Hoe groot met inklappen? Want ik heb zelf de Stokke en die blijft ook groot! Opzich is dat niet het probleem, want ze hebben een grote auto.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is er te zien op welk model hij gemaakt is? Als het bv een musty is, dan heb je een erg kleine wagenbak waar veel kindjes ruim voor het half jaar al uit gegroeid zijn. Een Joolz en maxi cosi ( Oh en buggaboo! ) hebben een grote wagenbak waar je kindje langer in kan liggen. Ik zou dus zeker het formaat van het matrasje meenemen in je overwegingen.

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

Apr 19, 2013
    609
    17
    18
    Female
    Psychologie
    AadR
    Goede tip, dank je wel!

Share This Page