Hier werkte motilium wel tegen de reflux, maar kwamen er vervolgens hele heftige darmkrampen weer voor terug. Ook niet zo gek: voeding korter in de maag, minder goed voorverteerd de darmen in en dus pijn. Dosis verdelen over 2 keer per dag gaf hier de uiteindelijke rust. Dat zou ik EERST proberen dan, voordat je er nog een andere medicijn bij probeert.
Bedankt dames! . Ik had dat al een keer geprobeerd maar toen was de kma nog niet bekend dus dacht ik dat ze daar savonds krampen van kreeg maar dat had dus niet met de nexium te maken
Wat lief,voel me helemaal gesteund En laat het zeker weten, vind het altijd irritant als ts geen update geeft haha
Ik weet wat het is om 'te knoeien' met een kindje met medische klachten. Soms kun je gek worden omdat je 'dood' gegooid wordt met alle goedbedoelde adviezen. Maar soms zit er wel net dat advies tussen wat helpt Is ook vervelend als je niet het resultaat hoort. Helaas 'verdwijnen' topics soms snel en vergeet ik ze
Mmm lijkt eigenlijk erger te worden Dochter is 5 kilo maar 10mg per dag is de max toch? Al krijgt ze nooit 10 binnen loopt altijd wat langs dr mond of blijft wat in beker achter
Deze week naar kinderarts...Zelf straks naar huisarts begin behoorlijk last te krijgen van mijn emoties en veelal negatief Breekt me echt op allemaal