Toet toet, kinderlaptop, keyboard, muziektafel, driewieler, , houten memorie, boekjes, apps + telefoon/pad beschermer, houten blokken, kralending, stuurtje, vormencircus, autobaan, ballenbaan, duplo,
Mijn zoontje is bijna 2 en speelt veel met: - toet toet, vooral de trein - duplo - boekjes - puzzels - keukentje - stapeltoren (ja nog steeds) - bal En buiten op de trampoline en op het klimhuisje met glijbaan.
Op nummer 1 duplo en boeken, verder ballen, puzzels, little people auto's en garage Ik vergeet helemaal kleupotloden en krijtjes, hij is gek op tekenen.
Ik zal in elk geval eens puzzels en wat meer Duplo aanschaffen. Toettoet en Zoefzoef al een hoop. Hopelijk vindt ze dat al leuk.Het is geen kind dat graag stilzit en liever buiten is, haha. Dus ga ook stoepkrijt aanschaffen.
Een wipwap (action 7,50 dan kun je eerst proberen of ze het leuk vindt). Stoepkrijt inderdaad! Krokodil met kiespijn is hier favoriet samen met een visspel met houten visjes met magneetjes. Piano spelen (kinderpiano) en keihard meezingen Little people schoolbus en huis. Boerderijdieren. Houten fruit met klittenband zodat je kunt 'snijden' doet het hier ook goed! Een keukentje. Een loopfietsje (hout!) en niet te vergeten: boeken. Heel veel boeken!
Hier favoriet: -zand/water tafel -houten trein met rails -keukentjes met veel spulletjes (leuk in en uitladen) -klei (action heeft een ei met heel zachte klei en kleine vormpjes) -stiften en veel wit papier -boekjes over dieren -puzzels -hondje dat aan een touw meeloopt -blokken om torens mee te bouwen -echt materiaal zoals kleine hark, schep, bezem, veger en blik etc
Zandbak, emmer, schep Pop Knuffeldier Nijntje/Peppa speelt verstoppertje Een poppenhuis van Little People ofzo Grote auto Stoffer en blik