Dreumes doodop maar absoluut niet slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by marilouise, Sep 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier een kleine dreumes die niet topfit is de hele morgen lekker gespeeld lekker gegeten en gedronken niets aan de hand maar doodmoe en nu meneer wil absoluut niet slapen gilt alles bij elkaar en breekt de tent af !!!

dit is al dag 3 dat dit zo gaat maar zonder slaap redt hij niet ik ben nu even ana het proberen of die stil wordt als ik hem even door laat schreeuwen (max 10 minuten) maar hij is echt helemaal op !

2. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Heeft hij geen last van kiezen of oorontsteking? Bij ons is er eigenlijk altijd iets aan de hand als hij niet wil slapen. Dan deed ik het hoofdeind van het matras nog weleens omhoog of gaf hem een PCM.

3. leo1984

leo1984 Actief lid

Oct 9, 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon is bijna net zo oud als die van jou en hij heeft dit ook wel eens. Maar ik moet zeggen dat hij het vaker 's avonds doet dan 's middags. Het is misschien niet helemaal verantwoord, maar wij hebben een autootje bij hem in bed gezet (uiteraard wel een kindvriendelijk dus geen kleine onderdelen) en als hij nu naar bed gaat dan speelt hij nog even om vervolgens rustig in slaap te vallen. Ik heb het idee dat hij in bed gewoon niet meteen kan slapen en eerste even rustig wil spelen... Maar dan moet je natuurlijk wel zeker weten dat hij geen last van oren ofzo heeft..

Hoewel ik vandaag ook een eigenwijze dreumes heb, want hij is net pas in slapa gevallen alleen gilde hij niet alles bij elkaar. Hij was gewoon liedjes aan het zingen, maar ik weet zeker dat hij moe was... Hij was namelijk gewoon chagrijnig...

4. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier was het precies zo maar dan vooral snachts, bleek dat hij een oorontsteking had gekregen door zijn doorkomende kiezen.
    Daarom schreeuwde hij alles bij elkaar omdat hij niet wilde liggen want dat drukte op zijn oortjes.
    Zijn zijn oortjes wat rood aan de binnenkant?
    Of komen er kiezen door?
    Hier hielp het om het hoofdeinde wat omhoog te doen en een zetpil te geven.

Sterkte!

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

zijn kiezen kunnen het niet zijn aangezien hij alles al heeft

zijn oortjes heeft hij ook geen last van niet rood en zit er ook niet aan dit doet hij wel als hij er last van heeft geeft hij heel duidelijk aan.

nu moet ik zeggen dat eht momenteel echt bal is 2-3 keer per week is hij om half 3 s'nachts wakker en dan niet meer willen slapen van het weekend hebben we van half 3 tot 4 met hem op gezeten en toen eindelijk ging hij weer slapen,
    vandaag heeft hij uiteindelijk 3 kwartier geslapen en daarna op de bank gaan liggen, later naar bed sávonds en s'middags gaat niet hij stort echt in ophouden is alleen maar huilen en onrustiger slapen.

Share This Page