Altijd genoeg bv??

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door devil81, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Teddy,

Ik kolf fulltime, nu vraag ik me af, heb je altijd goede voeding, ik merk nl dat mijn voeding die ik sóchtends kolf best waterig is, in vergelijking met wat ik overdag kolf, overdag is het romiger van kleur zeg maar, nu is ons meisje al 2dagen huilerig, en denk nu misschien dat de voeding niet dik/voedend genoeg is..., kan dat?
    Ben van de week op het CB geweest en heb vanaf dinsdag de voeding iets omhoog gedaan, dit in overleg met het CB, maar dit is nu de laatste paar dagen, kan dit, of zie je dat echt wel als de BV niet goed genoeg is?

Ze groeit overigens goed, ze weegt 4700gram, is 56 cm en 8wkn oud!

Bedankt alvast

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Borstvoeding is altijd goed van samenstelling, helemaal afgestemd op de behoeften van jouw baby. De voeding is de hele dag door anders van samenstelling en dat is prima. Dat ze huilerig is heeft denk ik niks met de voeding te maken. Het kan gewoon zo zijn dat ze niet zo lekker in haar vel zit en meer bij jou wil zijn. Als je voldoende kolft kun je altijd wat extra melk in de fles doen en kijken of ze meer wil drinken, maar niks opdringen.

Deel Deze Pagina