verborgen reflux..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Hope87, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

Apr 7, 2012
    910
    2
    16
    #1 Hope87, Feb 3, 2013
    Last edited: Feb 3, 2013
    Hallo. me kleine heeft een ph meting gehad en deze was negatief uitgevallen.
    we hebben alles uit de kast getrokken met KAwat het zou kunnen zijn, dus advies was koemelkvrij, neocate te gebruiken na 48uur zie ik geen verschil,

klachten blijven het zelfde, nu heb ik zojuist graviscon gebruikt

meteen was me kleintje weer in dromenland beland.... dus toch! mijn gevoel klopt. zag meteen zn gezichtje ontspannen en ging vrijwel direct erna slapen (zo fijn voor hem, omdat we de laatste avond voeding tot 02:00uur met hem hebben gezeten :(.)

alleen welke dames hebben ook babies met verborgen reflux ondanks de ph meting negatief was? ik ga maandag zoiezo even contact opnemen, maar zullen ze dan weer zon meting doen? want eigenlijk wil ik dat liever niet, me kleintje en ik vond het verschrikkelijk dat erin en uit met dat rot slangetje, en dan er mee slapen en bewegen :( super zielig

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou gewoon vertellen wat er met de gaviscon gebeurde.
    En als je KA daar verder niets mee wil, kun je dat gewoon blijven geven toch?

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Eens met Rozemarijke.

4. agenda15

agenda15 Niet meer actief

Wij hebben ook een baby met zware verborgen reflux. Vanaf dag 4 na geboorte tot aan 6 weken heeft ze 22 uur per dag gekrijst. Ze kreeg in het ziekenhuis 2 x per dag een half zakje nexium en dit ging goed. Ook had ze vreselijke darmkrampen en heeft de ka Friso allergy care voorgeschreven. Na een week ging het weer slechter en kreeg ze Neocate. Dit ging super! Omdat ze een hongerige baby was en Neocate heel erg licht verteerbaar was, wilde ze vaak drinken. Nutriton was een uitkomst voor de relfux en het hongergevoel.

5. agenda15

agenda15 Niet meer actief

PH meting heeft ze niet gehad, omdat de ka het onderzoek te belastend vond en het bij ons dochtertje overduidelijk was. Ze rook erg zuur uit haar mond en gaf ook mondjes.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Caitlyn heeft trouwens vanwege het vele huilen een maagscopie gehad, waarbij de reflux werd vastgesteld. Ze had toen al medicatie voor de reflux, de scopie was om vast te stellen of ze ook ontstekingen had.

Share This Page