Hallo, Mijn kleine ventje van 11 maanden heeft een oorontsteking, nu heeft hij 2 weken terug al een ab kuur gehad en in die dagen ging het ook erg goed. Helaas is de ontsteking er nog en worden er 19 maart buisjes geplaatst. Dit is dus helaas nog een aantal weken wachten. Hij heeft voornamelijk snachts pijn, zetpil werkt helaas niet. Heeft iemand wellicht een tip wat ik zelf kan toepassen om de pijn snachts te verzachten? Zo en zo bel ik morgen de dokter of hij wellicht nog iets weet voor tot die tijd. Hij gaf wel aan avonds een zetpil te geven, zo en zo werkt dat blijkbaar niet en daarnaast lijkt het me niet de bedoeling hem tot de 19e een zetpil te blijven geven. Ook bel ik morgen de ziekenhuizen in de omgeving in de hoop op een plekje wat eerder is. Alvast bedankt.
Bedje aan hoofdkant wat omhoog, dan is de druk op zijn oren wat minder. Neussprayen? Oorpijn is een heel vervelende pijn, waar je helaas weinig meer tegen kan doen dan een zetpil geven. (ik herinner me van vroeger dat een pijnstiller ook nauwelijks werkte) Heel veel beterschap in ieder geval, want het is zo zielig als je weinig voor ze kan doen.
Geef je 120 mg? Zou anders even met de huisarts overleggen of 240 mg geen kwaad kan, aangezien je zoontje bijna een jaar is.
ibuprofen (nurofen) bij de paracetamol geven. werkte hier heel goed wij kregen deze tip van de kno arts. en even contact opnemen met de kno arts. mogelijk andere ab.
contact opnemen met ha om te overleggen of hij niet weer ab moet of afspraak zhs versnellen. pcm 240mg geven, neusspray gebruiken, hoofdeinde schuin. en als je zoon geen loopoor heeft kun je verdovende oordruppeltjes halen bij de apotheek, deze helpen ook goed. beterschap voor je mannetje
Iedereen bedankt voor de tips! Geef inderdaad al neusspray en zetpil had ik ook verhoogd naar 240... hielp alleen niet en ook het bedje staat iets omhoog. Ibuprofen durf ik hem niet te geven, toevallig van de week een erg verhaal gelezen over allergie daarvan. De tip over verdovende oor druppels ga ik morgen even voorleggen bij de dokter. Helaas was er bij ons ziekenhuis geen plek eerder, of het zou in de middag moeten, maar dat is met zo'n kleintje erg lastig i.v.m. het nuchter blijven. Heel erg bedankt!