Dreumes ruim 15 maanden, niet willen slapen. Tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Anna86, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna86

Anna86 Actief lid

Jan 17, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje van 15,5 maand wilt sinds 2 weken niet meer slapen.
    Voorheen sliep hij s' middags ruim 2 uur en als je hem s' avonds in bed legt ging hij lief slapen. Sinds zijn geboorte wordt hij regelmatig s' nachts wakker, maar als gaf je hem zijn speen ging hij meestal weer slapen.
    Nu sinds 2 weken wilt hij zowel overdag als s'avonds/s' nachts niet meer slapen.
    Zodra je zijn kamer uit wilt gaan trekt hij zichzelf overeind en begin te huilen.
    Als je dan weer bij hem komt begint hij te lachen.

Weet niet waar ik nu goed aan doe.

De ene zegt dat ik hem moet laten huilen en er niet naar toe gaan, de ander zegt de 5 min. regel, weer een ander zegt bij je in bed nemen.
    Heeft iemand een tip?

Ben zo moe, trek het niet meer.

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    682
    113
    Ik kan je niet goed helpen met wat je moet doen. maar wij laten haar wel eerst huilen.. als dit echt niet werkt dan blijven we erbij... maar ja ook dit werkt niet altijd. Het is zo moeilijk wat je moet doen..

Ik snap precies hoe je je voelt, want wij zitten precies in de 17 maanden sprong en ik ben er zo klaar mee.. ik ben heel de dag chagrijnig en ik kom er niet uit. me dochter jammert bijna de hele dag.. en ze slaapt maar 1 uur of 1,5 overdag en dan komt ze dus chagrijnig en moe uit bed.. het is hier echt overleven:(

Wat zal ik blij zijn als dit allemaal weer voorbij is, en ik ben blij dat ik morgen weer mag gaan werken!

Heel veel sterkte en ik leef met je mee!

3. Anna86

Anna86 Actief lid

Jan 17, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Aardbei,

bedankt voor je bericht.

Bij jullie dus ook ellende.
    Je kan gewoon niet over je vermoeidheid heen komen. Je gaat maar door.
    Ik geef nu sinds 2 dgn van VSM Kindival, ben beniewd of dat wat gaat doen.
    Een collega van me had hier baat bij.
    Hopelijk komt er nog iemand met tips.

Jij ook veel sterkte met het overleven.

Share This Page