13 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door alicia1, 6 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alicia1

alicia1 Actief lid

30 dec 2015
    174
    36
    28
    Mijn zoontje is 13 maanden oud. Sinds een week wordt hij snachts vaak huilend wakker, wil niet meer slapen, alleen in mijn armen.
    Normaal gesproken sliep hij van 1900 tm 0730 ongeveer werd nooit wakker.
    Eten wil hij zelf doen, wil ook niet alles eten meer. Slaat dan dingen uit mn handen. Is vaak boos, huilt veel, is hangerig. Wil constant opgetild worden. Slaapt overdag hazenslaapjes. Echt een compleet ander kind. Is dit de "beruchte" 13 maanden sprong want daar lijkt t wel op pfffff. Wordt echt gek ervan. Hij is nu ook wel verkouden en volgens mij last van z'n tanden want hij kwijlt, dat is echt niet normaal meer zoveel.
    Dus dit zal allemaal ongetwijfeld ook meespelen.
    Wie herkent dit allemaal, en hoelang duurt deze rot sprong ongeveer...?
    Kan iemand me een hart onder de riem steken want zie t even niet zitten meer zo :(

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Joh, als hij verkouden is én ook nog tandjes krijgt poehee! Dat is nogal wat tegelijkertijd! Ik zou ook behoorlijk crancky zijn als ik de hele dag pijn in mijn mond heb. En dan ook nog eens een snothoofd...blergh!
    Genoeg redenen om lekker zeurderig te zijn, extra aandacht te willen en bij mama te willen hangen, arm boeffie ;)
    Beterschapjes!

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zeker herkenbaar. Geen hart onder de riem, want duurde hier 4 maanden :)

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Zeeeeer herkenbaar!
    C heeft vanacht na 2,5 week weer doorgeslapen.
    Ze heeft de afgelopen tijd alleen bij ons geslapen omdat ze anders niet rustig werd.
    Ze wilt geen avondeten.
    Zelf alles doen.
    Kan niet zelf spelen.
    Hangt de hele dag aan je.

Ik hoop dat we er nu uit zijn maar ben bang van niet.
    Sorry voor mijn niet opbeurende post ;)

5. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    De nachten gaan gelukkig goed hier maar inderdaad het eten wegslaan/gooien en alles zelf willen doen komt me bekend voor, sinds 4 dagen. Ook begint hij heeeeel hard te brullen bij het woordje "nee". De overgang van spelen naar etenstijd (dus in de kinderstoel) is ook drama.. eet ik wat anders dan wat hij krijgt.... ook drama want hij wil hetzelfde. Als ik een liedje zing voor hem (14x achter elkaar ofzo) en ik stop er dan mee... yup, booooos!!! Of als hem iets niet lukt:$

Jeetje, ik sta daar altijd zo versteld van... zo zijn ze nog baby, en ineens hebben ze echt een eigen willetje :)

6. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Ja hier 12 maand maar ook veranderd ze nu af en toe van engel naar heks. Het brood vliegt mij soms om de oren, wil eten wat wij eten, lukt iets niet of mag het niet is het jammeren, ik weet nu ongeveer hoe een gevangene zich voelt met een ketting met bal aan zijn been alleen is het hier mijn dochter, willen staan op moment dat het niet uitkomt zoals verschonen en aankleden, loopt de hele kamer zelf door maar owhwee wanneer ze valt.. ja en deze persoonlijke verandering zo ongeveer in een week... maar het is en blijft een schatje!! :) moet er soms ook wel om lachen

Deel Deze Pagina