Hallo, Ons zoontje is 8,5week en heeft verborgen reflux. Op 6 weken ging hij opeens belletjes blazen, tong uitsteken, zuur mondje, je hoorde ook de voeding weer omhoog komen, onrustig, ... Sindsdien geven we Nan AR icm 30min rechthouden, bedje/box schuin,..de klachten waren nagenoeg weg. Vorige week begon hij toch weer wat ongemak te vertonen. Op aanraden van de vroedvrouw zijn we met Flacid gestart. Voor een 2-3 dagen leek dit te werken. (Heeft er wel beetje krampjes van na de voeding) Maar sinds gisteren is hij weer aan het smakken als we hem (overdag) in de box neerleggen en merken we weer het ongemak. Iemand nog een gouden tip? Vind zo zielig voor het ventje. En weet niet goed wat ik nog kan proberen. Medicatie wil ik (Indien mogelijk) zolang mogelijk mijden. Zeker omdat hij goed drinkt/bijkomt/niet huilt.
Helaas ook ervaring mee. Heb je een draagdoek? De eerste maanden van haar leven heeft onze dochter al haar slaapjes overdag bij ons gedaan, in een draagdoek. 's Nachts lukte het wel om haar in bed te leggen, wel na lang rechtop houden en op haar buik slapen. Uiteindelijk ging het met een maand of 5 geleidelijk aan beter, ik hoop dat het bij jullie ook gauw beter mag gaan!
We hebben een draagzak, dat kan ik wel nog meer doen. Heb ik mijn handen vrij. S nachts heeft hij er amper last van. Na de laatste voeding hou ik hem ook nog 30min recht. Slaapt ie lekker al, inbakeren en de co sleeper in (staat schuin) en slaapt hij ook 5-6u door. Had je dochtertje er later, met groente pap er ook last van ? Of is het dan door
Nee, daar heeft ze verder geen problemen mee gehad. Ze lijkt wel gevoelig voor ei, maar we weten niet of dat er mee te maken heeft.