hoihoi, even naar aanleiding van een ander topic over difraxfopspenen (dat was de combi) vroeg ik me af of de vernieuwde fopspenen dental (vanaf 6 maand) ook kleiner zijn geworden. mijn zoontje heeft bibi va 6 maand en die zijn net zo groot als difrax semi gevuld va 12 maand. maar die laatste zijn er niet in slaapspenen, dus die verliest hij snacht sneller door dat ringetje die er aan zit. die dental van difrax (va 6 maand) zijn de tuutjes wat groter, ik las dat die bij de combi (nieuwe spenen) de tuutjes kleiner waren.. groetjes sim
Ik denk het wel. Ik gebruik voor Lynn de difrax dental 0-6mnd en deze is ook echt een stuk kleiner. Ze moet er erg aan wennen, jammer.. Weet iemand waarom ze dit gedaan hebben? Groetjes, Mayke
heb net een nieuwsbrief gelezen en mail terug van difrax, schijnt dat de overgang te groot was van de leeftijden, moet zeggen dat ik dat ook vind hoor! gelijk zo'n lap verschil... ben benieuwd of ie bevalt....
Ik kreeg dit als antwoord van Difrax toen ik dezelfde vraag stelde: Het is zo dat Difrax sinds kort nieuwe fopspenen heeft nl de 12+, semi-filled. De hele nieuwe lijn is daardoor aangepast en er zit vanaf nu een geleidelijk verloop in de opbouw en grote van de spenen. De paarse fopspeen die u nu heeft is één van de allernieuwste 6+ fopspeen van Difrax. Mijn meisje heeft moeite om 'm in haar mond te houden, ik gebruik nu nog de grotere die ik nog kon kopen in de hoop dat het straks beter gaat.
hier bevallen ze wel beter die verkleinde maten, mijn zoontje ging er van kokhalzen.. kun je geen oud model meer krijgen dan in de winkels? want bij ons in de winkel zijn er nog genoeg van het groter model... anders pb me maar even