wanneer weet je dat je naar de 4 flessen moet en hoeveel doe je er dan in? jesse is nu ruim 7 kilo en krijgt nog steeds 5 flessen maar lees ook vaak dat ze vanaf 6 kilo ook 4 flessen mogen
Als hij zijn 5 flessen nog gewoon leegdrinkt zou ik het nog even zo laten. Mijn ervaring met Jelle is dat hij ze op een gegeven moment niet meer leegdronk... Vooral de laatste fles van 23.00 niet. Die heb ik toen niet meer gegeven, maar achteraf gezien was dat niet zo slim.. Toen werd hij dus midden in de nacht wakker voor een voeding.. Jelle kreeg toen 3x180/6 Omneo en 1x210/7 Forte met rijstebloem. (Rijstebloem mag in principe pas na 4 mnd en het helpt niet altijd om ze door te laten slapen.) OP zich is het wel beter voor kindjes om vaker een kleine fles te krijgen, dan in 1 keer een hele plens... Niet dat Jelle zich daar iets van aan trok..
nou doorslapen doet ie al heel lang, dus dat is het niet! vroeg me gewoon af hoe je dat kan merken, hij drinkt ze meestal allemaal gewoon op, dus dan laat ik het lekker zo, hihi
Ik vroeg me dat ook al af. Jesper is nu bijna 8 kilo en over het algemeen slaapt hij al door. Ikheb ook het gevoel dat als ik hem 8 flessen aanbied bij wijze van spreken dat hij dan nog ze allemaal opdrinkt. Ik denk niet dat hij ooit dan de laatste fles een beetje in laat zitten.
ik ben net begonnen met 4 flessen te geven, ik doe dan 180 water met 6 schappen dan heb je 200 voeding. mijn meisje dronk de fles niet meer leeg als ik haar 5 keer gaf! ze krijgt nu als ze wakker wordt rond 8 uur dan rond 12 uur en dan rond als ze wakker wordt dan kan 4 uur zijn of 5 uur en dan valt ze later rond 7 uur weer in slaap en krijgt ze de latste rond 10 uur als ze niet zelf eerder komt! en dan weer de volgende dag als ze wakker wordt! ik zou het gewoon proberen als ik jou was! krijgt ie ook alfruithapje enzo? hoeveel flesvoeding geef je hem nu per keer dan?
Hoi, Wij hebben bij 5 maanden en ongeveer 7 kilo de laatste fles (van 22.30) weggelaten en het bleek dat ze gewoon doorsliep, ook al dronk ze de fles toen we haar wakker maakten nog wel leeg. Wel hebben we de andere 4 flessen wat vergroot en deden we Nutrix in de laatste! Groeten maaike
Als je baby al begint aan brood en groentehapje zou ik het wel doen. Ik ben met Emir met 7,5 maand gestopt met 4 flessen te geven.
nou mijn meisje heeft toch genoeg aan 4 flessen, ze drink ze keurig leeg. wat ze met 5 dus niet deed! en ze heft gisteravond om half 9 de laatste gehad an 200 cc en ze werd vanmorgen wakker om 8 uur!
mijn zoontje ging rond 3/3.5 maand over op 4 flessen maar dat was meer omdat hij datzelf aangaf........de laatste avondfles wou hij helemaal niet meer en smorgens ook niet 1 van de vroegsten dus zo kwamen we op 4 iets vollere flessen