gatsie wat klonk dat eng zeg bleerrrbrrrr. niet te geloven. tis nep allemaal natuurlijk kan niet geloven dat k3..... ? echt dat die mensen die dit gedaan hebben echt niks beters te doen hebben.
Dat verhaal van Paul Mccartney had ik ook al eens gehoord. Ik krijg er nog steeds de kriebels van. Eigenlijk geloof ik het niet, maar het is zo goed inelkaar gezet. Misschien wel echt een hele goede grap. Maar als het echt is, erg eng........
Nou..ik heb alle liedjes van K3, maar "ik laat me lekker schaken" enne "doe maar, een klein beetje langzaam, ik voel me nog niet klaar om de grote stap te wagen"... Sorry hoor, vraagt mijn nichtje van 5 wat dat betekent... Ga ik nog maar niet uitleggen want ik vind het behoorlijk sexueel getint. Chantal
Als je k3 niet geschikt vind voor je kinderen moet je er maar niet naar luisteren en geen cd's van kopen... Kijk dan is dat probleem ook weer opgelost. En daarbij, kinderen doen heus niet alles wat ze horen of zien na! Mijn kinderen moet ik wel 100 keer zeggen hun rotzooit op te ruimen, geloof maar niet dat ze het nu ineens uit zichzelf onderbewust doen omdat ik het zo vaak heb gezegd..
Is er iemand op Bush geland dan? Ze hebben dan wel hard gestampt hoop ik! (flauw hoor, van me) Groetjes, Didier
tis geen trucage wel toeval. als je dingen achterste voren gaat luisteren is het heel makkelijk om er bepaalde klanken uit te halen en die op een bepaalde manier te horen zoals ik al eerder zij doen sommige mensen het ook express, maar dan spreek je idd over de beatless marilyn manson en ozzy ozbourne. er is ook nog een andere theory die is op zich wel interessant. dat heet reverse speach. het houd een beetje in dat als mensen iets zeggen en je neemt dat op en je speelt het achterstevoren af dat je dan hoort wat ze denken. opzich heel veer gerzocht maar er zijn aardig interessante dingen over boven gekomen. een geleerde bijvoorbeeld die zich daar mee bezig houd heeft op die manier heel veel informatie over operation dessert storm naar boven gehaald door alleen maar een toespraak van bush achterstevoren te luisteren. in hoeverre het waar is weet ik ook niet, maar interessant vind ik het wel
Hier nog zon soort iets http://nl.youtube.com/watch?v=qvlmtZVzl ... ed&search= Denk dat er in alle nummers wel wat te horen valt achteruit zeg maar
Ik vraag me ook af hoe iemand erbij komt om songs achterste voren te gaan afspelen, zo van, ik verveel me, wat zal ik eens gaan doen? Oh....ik ga liedjes achterste voren af spelen..... Best zielig toch?