Dit is ook bekend van bijv. Michael Jackson. Maar K3? Hoewel ik de liedjes van K3 meestal echt niet goed vind voor kleine kinderen (soms gaat 't over seks en weet ik wat niet al, en idd, die CD's komen ons huis niet in) denk ik niet dat dit de boodschap is van K3. Ik denk dat dit wel trucage is hoor, je kan overal wel wat in horen. Maar als je de klanken omdraait van 'oma's aan de top' krijg je iets als: 'pot ud na samo'. Ik kan daar slechts met heel veel moeite 'grote massamoord' van maken. Hey Diaantje17, dit kan dus gewoon echt wel. Muziek beinvloed je. Er is bewezen dat een bepaalde muziek in een winkel je meer laat kopen dan je van plan was bijvoorbeeld. Zo beinvloed andere muziek je ook. Satanistische muziek kan je angstig maken en dat zit echt niet altijd 'tussen de oren'. Andere muziek maakt je weer rustig. En bepaalde teksten van muziek beinvloeden je dus ook. Omdat heel weinig mensen dit weten en geloven is het een heel sneaky middel om een bepaalde boodschap of angst te verspreiden. Ik ga er vanuit dat Kalush hier meer van weet, aangezien zij er mee bezig is? Misschien kan zij er wat meer over vertellen?
dat Bush achter de aanslagen zit wordt al vanaf dag 1 gezegd en ik zou er ook niet verbaasd om zijn. Ik heb een docu gezien over 11-9 en wat daar in werd uitgelegd en verteld dat was bizar. Dat Bush niet zuiver is dat is algemeen bekend kijk maar naar vader Bush.
Ja precies! Die docu heb ik ook gezien en ik ging met hele andere ogen kijken naar die dag. Verschillende dingen klopten niet. Net als bij de aanslag op President John F. Kennedy!