Goedemorgen Heidi, Dit is voor mij voor het eerst dat ik langer bv geef dan 6 maanden. Ik zou het heel fijn vinden als je eens zou willen kijken naar het eetschema van onze uk. Volgende week moet ik naar het bureautje en ik zou graag even weten of dit schema goed is voor een bv-kindje..... 7:30 wakker en bv 9:15 half broodje met 1/3 banaan. Direct daarna bv en valt al drinkend in slaap tot 11:45 12:30 groentehap van ongeveer 120 gr, of een paar hapjes van zijn bord, net wat er op het menu staat 13:45 bv en valt dan voor een uurtje in slaap 16:00 liga met wat water, soms met een paar hapjes fruit, daarna nog wat slokken bv, niet veel 17:30 havermoutpapje met fruit (zelfgemaakt) van ong 120gr 19:30 bv en daarna slapen 23:00 droomvoeding, waarvan ik me afvraag of hij hem nodig heeft. Zelf wordt hij niet echt wakker, maar kan hij al zo lang zonder voeding? Hij komt in de nacht niet meer en slaapt dus door tot half 8. Hij is nu 9,5 kilo ongeveer en zo rond de 73cm. Hij is geboren op 33.6weken met een gewicht van 2335gr en 44cm Krijgt hij voldoende of is het misschien veel of weinig? Ik heb werkelijk geen idee.
Hoi, Voor alles een eerste keer toch Ik vind het er heel goed uit zien, en dat je kindje al zo goed gewend is aan vast voedsel is heel mooi. De periode 9 maanden tot een jaar ga je meer en meer naar eten met de pot toe. Dat wil zeggen dat ook de avondmaaltijden deel uit gaan maken van zijn dieet en sociale leven tegen de tijd dat je kindje een jaar oud is. Ik zou zelf de droomvoeding er lekker inhouden als het jou hetzelfde is. Mogelijk houd dit ook nog even lekker de borstvoeding in balans. Verder vind ik het er goed uit zien hoor! Geniet er nog van! Groetjes, Heidi