verbouw topic

Discussie in 'De lounge' gestart door appelpie, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Haha ww3 :p

Nou dan hebben jullie mazzel want hier was het niet zo stevig als het er uit zag!! Zakte door grote delen van de vloer heen en de kap zat onder de houtworm, maar met de gifwolk die hier in is gespoten kan er echt geen worm hebben overleefd!

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hier juni 2014 gekocht en ingetrokken. Toen een badkamer gerealiseerd in de garage, en nog een en ander gesloopt. Nu zijn het van die kleine rotklusjes die blijven liggen zoals trap verven etc. Drie weken terug begonnen aan badkamer twee, op de bovenste verdieping. Dat wordt een inloop douche, en liggen nu de leidingen en de muren zijn gestript. We moeten alleen de muur weer opbouwen want die donderde in elkaar met het afbikken haha!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

yup hier de zolder aan het verbouwen
    en manlief wil alles zelf doen. Wat hij heel goed kan maar ja met kleine Kids .. en manlief die vaak zaterdag werkt en ik zondag is dat erg lastig.

mijn wasrek staat op onze slaapkamer ... droger hebben we niet ...

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Juni 2012 sleutel gekregen. Vanaf april in een caravan gewoond ivm verkoop oude huis.
    Hele huis gestript en opnieuw gedaan. Alles zelf gedaan. Badkamer, keuken, elektra, leidingen, stucwerk, kozijnen, vloeren enz.
    31 december 2012 zijn we erin gegaan. In 2013 nog wel de hele tuin gedaan, schilderwerk buiten, en de oprit vergroot.

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    oh ja in 2013 de tuin gedaan 2013 de badkamer helemaal nieuw 2013/2014 de hele zolder gedaan.. meteen een vliering gemaakt daar...
    ik vind het wel leuk om elk jaar wat te doen.. de tuin gaan we dit jaar weer doen.. vorig jaar heb ik de hele voorgevel gedaan.. incl. voortuin.. maar voor en achtertuin gaan we dit jaar weer doen.. na dat de uitbouw geplaatst is..
    we hebben een schuifpui maar we willen openslaande deuren.. aan de uitbouw dus...
    alleen de badkamer hebben we uit het bouwdepot gedaan 50% ervan.. deert uit eigen zak.. delers sparen we gewoon voor... maar ja in mei gaan we ook trouwen en juli gaan we op huwelijks reis ... best druk zo.. vorig jaar maart zoontje tussen door ook vroeg geboren.. spoed keizersnede en 6x ziekenhuis opname voor mij zelf (met baby in de buik) toen lag de bouw natuurlijk stil ( de zolder) de wc zou gedaan worden hebben we moeten verplaatsen alle materialen hebben we al.. nieuwe wc en wc meubel en en tegels enzo ligt allemaal te wachten in de schuur :-s ...het is wel leuk om je huis zo te te zien opknappen... wij hebben tot nu toe alles laten doen.. maar dat extra geld die je daarvoor uitgeeft koop ik liever wat anders voor...
    wij doen trouwens altijd alles stap voor stap... van onze bruiloft geld gaan dat leggen we bij onze keuken en kopen daar de nieuwe keuken van.. omdat ik iets ervan wil kopen wat jaren blijft staan...
    maar alsnog haat ik verbouwen.. de kids die overal doorheen lopen enzo bah de bende bah .. nu gaan ze ook nog e hele straat open gooien de gemeente.. nog meer bende.. (zand) niet meer met kinderwagen kunnen lopen.. je auto op verweggiestan zetten.. maar we gaan er voor :) ooit zijn we klaar met verbouwen.. off kan je weer overnieuw beginnen omdat iets weer te oud is en vervangen moet worden... we hebben ook lekkage gehad (oude badkamer) en dat blijft helaas nat en lelijk dus moet ook vervangen worden (muur)

6. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    7 jaar geleden het hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen en keraliet. 5 jaar geleden hele nieuwe keuken laten plaatsen. 2 jaar geleden beneden alles gestript laten stucen en de wc gedaan. 1 jaar geleden boven nieuwe vloeren gelegd en alle slaapkamers gedaan. Agrlopen zomer de voortuin laten doen. Volgende maand word de zolder gedaan aan de achterkant een dakkapel van 5.5m breed en aan de voorkant 2 dakramen van 70 bij 140. De rest van de zolder doen we zelf 😊 ik hou ervan haha

7. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit is een beetje het idee wat ervan moet worden

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik kijk veel op welke.nl om inspiratie op te doen. Tijd om een map te maken met fotos voordat we t huis gaan afwerken! Dan kan ik in ieder geval de stijl al bepalen.

Vind dat ruwe hout erg mooi in bijv slaapkamers. Voor de woonkamer ga ik voor strakke witte muren met natuursteen op de vloer.

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooi zeg! :D

10. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beneden hebben wij ook niet het landelijke maar juist het strakke. Witte en antracite wanden een spierwitte trap. En een tegel laminaat vloer antraciet. Ik zal morgen even proberen om een foto te schieten 😉

11. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow kusje dat ziet er mooi uit
    zelf zit ik pinterest. Net wat meer als welke.
    Ben al druk met mood board te maken

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja wij!

We hebben net de badkamerverbouwing achter de rug, met een hoop drama…. twee flinke lekkages…

En over 3 weken start hier een uitbouw van de keuken, er komt zo'n 2.5x5 aan, omdat we de bijkeuken er bij betrekken.
    En op de garage komt een opbouw,een extra kamer boven dus.
    In de straat zijn er meer met zo'n opbouw, de één heeft er geen plafond in, maar open tot de nok, de ander wel. Wij kiezen er wel voor en op zolder komt dan een doorgang, zo benutten we de ruimte die tussen plafond en nok zit, als extra zolder.

De mannen zetten een keet neer, ze komen zo min mogelijk in huis, behalve als ze gaan doorbreken boven en als de uitbouw buiten klaar is en ze binnen gaan doorbreken.
    En dat laatste, dat doorbreken….. Mijn man zegt dat het wel mee valt, maar hij heeft makkelijk kletsen, hij werkt 5 dagen en is ook nog regelmatig in het buitenland. Hij heeft het zelfs zo gepland dat de kans heel groot is dat als ze gaan doorbreken, hij in het buitenland zit…. En ja, dan klaag ik! ;)

Flinke verbouwing dus, want ook een nieuwe keuken, nieuwe vloer, boven alles nieuw (daar gaan ze ook muren doorbreken om onze kamer groter te maken…).
    En dat te bedenken dat we alles, maar dan ook alles nog moeten uitzoeken.

13. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een deel van mijn verbouwingen. Mijn woonkamer is een l vorm waardoor ik hem er nooit helemaal op krijg maar aan de andere kant van dewoonkamer hebben wij de openslaande deuren 😊

14. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt wel hoor doorbreken mits de andere ruimte al is afgewerkt brest op lawaai na weinig tot geen rommel.mijn handen jeuken hier al.om aan de slag te gaan met de verf en behang en vloer. Ik wil doordat het een redelijk oud huis is de charme bewaren die zo huis mee brengt. Maar toch met mijn stempel mijn man vind alles goed. Behalve onze slaapkamer ik heb bn wallcoverings super mooie behang gezien ( lijkt op roze kant ) en manlief vind dat het net te roze was..Hij had het gevoel om straks in de slaapkamer in tutu moet opdraven 😆 is eens wat anders dan 50 tinten 😄

Deel Deze Pagina