morgen vroeg weg, hoe melk meenemen voor donderdag?

Discussion in 'Borstvoeding' started by girl21, Mar 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

ik ga morgen tegen een uur of 9 weg, en moet melk uit de vriezer mee hebben voor donderdag.. hoe zou ik dit t beste mee kunnen nemen?

ik dacht zelf dat t geen kwaad kon om het morgen om half 9 uit de vriezer te halen, in een koeltasje van de luiertas, en dan gelijk in de koelkast te doen op de plek van bestemming (half uur rijden)
    maar las net dat je t max. 24 uur kan bewaren:(

en ik moet voeding meenemen voor donderdagmiddag +/- 17:00 uur (das de laatste voeding die ik mee moet hebben)

hoe zouden jullie dit oplossen?

tis geen optie om het later morgen nog te halen..:(

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    heb je geen vriezertje op de plaats waar je moet zijn. Dan vanuit thuis meenemen met wat koelelementen en dan daar in de vriezer doen?

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,016
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Als je het met koelelementen in een koeltas doet, is het na een half uur echt nog niet zoveel ontdooit dat je het niet meer terug in de vriezer kan doen. Dus inderdaad: gewoon weer invriezen op plaats van bestemming.

4. girl21

girl21 Niet meer actief

oke dat ga ik proberen!
    thnx.

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik weet niet hoe je t in de vriezer hebt? Mocht je dat in een fles hebben, dan is t echt niet zosnel dooi. Wat minder goed gaat is als je t in ijsblokzakjes hebt, die dooien sneller. Maar aan de andere kant, half uur is niet zoveel en goed inpakken met koelelementen moet lukken (ik weet uiteraard niet hoe je de melk ingevroren hebt :) )

Share This Page