Trampoline, welke maat?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Onze dochter is helemaal weg van de trampoline, overal waar ze een trampoline hebben zit ze er de hele tijd op.
    Wij wilde er eigelijk geen kopen omdat we helemaal geen grote tuin hebben.
    Maar ons dochtertje blijft maar vragen of ze er ook eentje mag.
    Ze zegt dan heel mooi papa en mama mag ik ook een trampoline.
    En als ik eerlijk ben vindt ik ze ook wel leuk.
    We willen er dan wel eentje met net eromheen voor de veiligheid.
    Ons tuintje is ongeveer 8 meter lang en 6 meter breed.
    We hebben stukje gras van ongeveer 3 meter lang en en 2.5 meter breed.
    We hebben een overkappingje waar hij altijd onder kan staan als we meer plaats nodig hebben.
    Alleen nu zitten we een beetje met de vraag welke maat kunnen we het beste pakken, we zitten een beetje te twijfelen tussen de maten die van 180 of die van 244.
    Ik moet wel er even bijzeggen dat ze niet met meerdere kindjes tegelijk mag springen omdat ze itp heeft, ze heeft een te lage bloedwaardes.
    Dus nu vraag ik me af of 180 niet groot genoeg is.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou denk ik toch voor die van 244 gaan, dan kan ze er nog járen mee vooruit. Mijn neefjes hebben hun hele basisschooltijd wel veel op de trampoline gesprongen. 1.80 is dan natuurlijk best klein, als je al 10 bent ofzo.

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja dat is opzich wel weer zo, maar we leveren dan wel veel ruimte in :)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

244 is leuk! Hebben wij nu ook. Maar omdat de jongens toch groter worden, en de trampoline aan vervanging toe is, gaan we 1 van 3.05 m aanschaffen. Met net en trapje.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb gisteren bij de Hema eentje van 244 besteld. Wilde eerst ook 180, maar overbuufmeisje heeft die en dan kunnen ze echt nooit met z'n tweetjes springen. Vandaar hier toch een grotere besteld. Kunnen ze jaren mee vooruit.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb net nog even wat gemeten maar helaas gaat 244 hier niet lukken.
    We hebben ook nog een speelhuisje dus als we zo'n grote pakken staan ons tuintje wel erg vol.
    Maar omdat ons dochtertje er zo graag eentje wil voor haar verjaardag kiezen we toch maar voor een 180.
    En als ze dadelijk wat ouder is, dan vindt ze het speelhuisje ook niet meer intersant en kunnen we altijd nog een grotere kopen.

Maar heeft iemand hier een trampoline van 180?

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36

Deel Deze Pagina