verbouwen met een dreumes erbij

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baard, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    hallo allemaal

zit wat te twijfelen.
    we zouden graag wat verbouwen, nieuwe keuken en een bestaande tussenmuur in de kamer en de schouw weg halen.
    dat betekent bijna de hele beneden verdieping strippen en opnieuw afwerken.
    we hebben nu 1 dochtertje van 16 maanden, dat is ook de reden waarom ik zo twijfel.
    we kunnen dan echt niet beneden leven, hebben wel nog een grote kamer op zolder vrij dus dan zouden we daar moeten leven.
    op zich nog niet zo groot probleem, maar dan denk ik weer nu gaat ze om 7 uur savonds slapen maar dan zijn de mannen natuurlijk nog aan het slopen en dan is er wel veel lawaai.
    ( we doen de verbouwing dan zelf omdat mijn vader timmerman is)
    dus ja het betekent wel een tijdje boven wonen, savonds moeten slapen met veel lawaai en even geen keuken tot onze beschikking.
    vraag me af of dit te doen is en ik niet te veel ga stressen.
    kan het ook nog een paar jaar uitsellen, maar willen mischien nog wel een tweede en dan is he tnog lastiger.
    en om nou te wachten tot ze allebie ouder zijn dan ben je zo 7 jaar verder.
    vind ik weer erg lang.
    hebben jullie ervarig met verbouwen met kinderen?

gr deb

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij hebben onze badkamer laten verbouwen toen Tymen 13 maanden was. dat was dan wel boven, maar de wandjes zijn erg dun. En wat denk je, Tymen sliep dwars door het lawaai heen 's middags, terwijl hij dan vrij licht slaapt. 's Avonds weet ik niet, dan gebeurde er niets meer. Als je het doet zou ik het inderdaad nu doen, gezien de argumenten die je zelf al geeft, met een tweede enzo. Je zit nu even in de troep en ellende, maar dan weet die kleine er niets meer van.

Deel Deze Pagina