De volgende dingen heb ik al geprobeerd: * witte en groene speen voor op de avent fles * difrax anti lek tuitbeker (met blauwe ventieltje) * beker met anti lek rietje van nuby Dit alles is uiteindelijk mega lek. Iemand advies?
ik heb bij de schlecker een tuitbeker van disney gekocht. staat een slapende baby pooh op. deze is bij ons echt antilek. ik heb ook goede verhalen gehoord over de beker van friso. is te bestellen op hun site. groetjes.
De bambino antilek beker ( wel met harde tuit) van de kruidvat.. je hebt hem met eendjes of een tractor. Kosten.. 2,39
ik heb er een van de prenatal deze is van de mepal en lekt ook niet! (ja alleen als je hem van boven naar beneden laat stuiteren een beetje hihi) http://www.mepal.com/docs/BPWebSite.asp ... 2E06A0F%7D
k heb een rietjes beker van nuby zelfs als het rietje kapot gebeten is zoals hier komt er nog niks uit
Ja die hebben wij ook, helemaal anti-lek! Alleen kost hij hier 1.89 raar maar waar... Avent vind ik troep.
Hier nu die van het kruitvat gekocht. Die van 1.89 ja. (verschil in prijs zit 'm in de oortjes). Tot nu toe lekvrij!
Bij de V&D en prenatal heb je lekbekers in effen blauw, roze en groen of met nijntje er op kosten wel iets van 8,- maar lekken absoluut niet.
Ja is een antilekbeker. Kindje moet er echt aan zuigen. Er zit een soort ventieltje in wat daarvoor zorgt. Haal je dat eruit dan loopt het drinken er wel zo uit. Misschien handig als je kindje iets ouder is en je wilt leren uit een gewone beker te drinken.