Al druk aan het bedenken wat we met de kerst kaarten gaan doen dit jaar. (ja vroeg) Vond het een leuk idee om een kaart van ons kindje in kerst-sfeer te maken. Alleen... mn ideeen zijn op ! Als iemand leuke ideeen heeft, en mischien wel een voorbeeld...
Wij hebben een hele leuke foto van Kylian daarmee ga ik lekker fotoshoppen en dan een leuke tekst eronder, dacht zelf aan iets van vrolijke kerstdagen en een kleurrijk 2008. Zoals jullie zien ga ik even totaal iets anders doen. Groetjes Anita
Ik ga ook een leuke foto maken en zet Steven een kerstmuts op, en laat ze dan afdrukken bij de kruidvat. Ik denk dat ik Steven in een leuk kistje zet ofzo.
Dit was ons kaartje vorig jaar. Ik heb de vleugeltjes besteld op internet bij de fopshop ofzo, en de foto is gewoon thuis gemaakt op onze bank. Het kaartje heb ik online ergens de finishing touch gegeven en besteld. Iedereen was er erg enthousiast over.
Tja nu is het eigenlijk al te laat om het na te doen, maar misschien alvast een leuke tip voor volgend jaar dan maar.... Wij hebben tijdens onze vakantie op het strand een foto gemaakt van onze dochter. Liggend op het zand met in het zand de tekst (met de vinger) geschreven: fijne x-mas en een happy 2008! Heel gek straks als onze familie en vrienden zo'n zomerse kerstkaart krijgen hihi.
http://www.fotokaarten.nl/kerst.html kijk hier eens... is best leuk om mee te oefenen groetjes van Ramona
Je hebt een beetje gelijk ja! Maar wij hebben maar 1 of 2 kaarten die na ouderen gestuurd worden. De rest wordt allemaal met jij aangesproken! Maar bedankt voor het opletten
Maar ik bedoelde eigenlijk wensen in plaats van wenst. (had nog niet eens zelf door dat ik 'u' had getypt. ) Sowieso wel een heel leuk kaartje!
Ik laat ieder jaar hier in het tuincentra een mooie kerstfoto maken en die berwerk ik dan via de kruidvatsite en hup je hebt een mooie kerstkaart!
Van je kinje een engeltje maken... Misschien dat wij een hele grote strik om Florne heen binden en onder de kerstboom leggen voor een foto. Of zo'n muts op doen.... Gewoon even brainstormen op kerst: Kerstman, rendieren, kerstboom, kerstbal, kerstslinger, cadeautjes.... En je komt vanzelf op leuke ideeën. Linda
Volgens mij is het wensen jullie, jullie is toch meervoud dus dan wordt het toch wensen. Wij wensen jullie Ik wens jullie Groetjes anita
hebben ze ook ergens wat goedkopere kerstkaarten? ik zie alleen maar sites met fotokaarten vanaf een euro per stuk...
Heb ook al zitten zoeken maar kan eigenlijk ook niks goedkopers dan een euro vinden. Ik maak meestal zelf een kaart en die laat ik dan bij de fotoservice afdrukken. Maar dat moet je dan maar net willen/kunnen. Onze kaart van 2006: http://www.svenkuiper.com/wp-content/uploads/2006/12/kerstkaart_klein.jpg