Ik vraag me regelmatig de meest vreemde dingen af. Zo net ook weer. Hoeveel mensen zouden er nou daadwerkelijk een account hebben op zo´n datingsite voor mensen, die al een relatie hebben? Die sites claimen zelf, dat ze héél veel leden hebben, maar hoeveel van de accounts zijn wel niet dubbel, of worden niet gebruikt of zo? Vandaar dat ik deze poll heb gestart. Om daar een beter beeld van te krijgen. Het kan zijn, dat ik bij de opties de plank volledig missla, want ik weet niet wat kan en wat niet kan bij zon site. Met die sites bedoel ik overigens ALLE sites, die bedoeld zijn om een buitenechtelijke reatie te vinden. Ik ken alleen Second Love van de reclame. En er was er nog één laatst, maar die naam is niet blijven plakken. De opties in de poll komen overeen met onderstaande opties: Optie 1: Ik heb een account en ben actief D.w.z. dat je er regelmatig op kijkt en actief op zoek bent naar een second love, of misschien al een (of meerdere) gevonden hebt. Optie 2: Ik heb een account om te flirten. Als je bijvoorbeeld alleen online rondkijkt en wat flirt met andere gebruikers, maar niet de intentie hebt om daadwerkelijk af te spreken. Optie 3: Ik heb een account, ben nog niet actief op zoek, maar ben dat we van plan Je hebt je aangemeld met de intentie om een second love te zoeken, maar heb dat nog niet gedaan, bijvoorbeeld, omdat je het eng vindt, omdat je nog niet zeker weet of je het écht wil, of omdat je er gewoon nog niet aan toe bent gekomen. Optie 4: Ik heb een account aangemaakt om te kijken of een bekende er op zit. Bijvoorbeeld omdat je je partner, de partner van een vriend(in) of iemand anders ervan verdenkt ook op die site te zitten, of uit nieuwsgierigheid, om te kijken of je toevallig iemand die je kent daarkan spotten. Ook als je dat maar voor één keer hebt gedaan, kies dan voor deze optie. Optie 5: Ik heb nog geen account, maar zit er wel aan te denken Speel je met het idee, om actief op zoek te gaan naar een second love, maar weet je nog niet zeker of je het wel of niet moet doen? Kies dan voor deze optie. Optie 6: Ik heb een account om een andere reden dan bij de andere opties beschreven is. Optie 7: Ik ben alleenstaand, maar heb een account, omdat ik juist de second love wil zijn. Ik heb expres de optie ik heb geen account weggelaten! Daar heb ik meerdere redenen voor, o.a. dat ik het niet relevant vind. Als je geen account hebt, dan stem je niet. Ik hoop dat we dan ook geen discussie gaan hebben over hoe verwerpelijk en respectloos, etc. etc. het wel niet is om vreemd te gaan, want dan gaat niemand meer eerlijk stemmen en zit er in no time een slotje op. In elk geval alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoorden!
Die laatste optie had je wel moeten maken want denk dat dan veel mensen niet kunnen stemmen. Ik stem dus niet mee heb er nog geen seconde over na gedacht om daar een account aan te maken. Ook al heb ik een lat en kan ik doen en laten wat ik wil per direct toch heb ik ergens een relatie. Met mijn lat dus ben ik ( trouw)
Ik heb geen account, heb er wel over nagedacht om er eentje te aan te maken maar puur om te zien wat voor mensen er op zitten. Maar het gaat me een beetje te ver om daar apart een account voor aan te gaan maken.
Ik heb geen account maar ik weet wel van iemands partner dat die er 1 heeft. Best wel sneu eigenlijk maar ik bemoei me er niet mee want het zijn onze zaken niet.
Ja dat heb ik ook, maar ik heb net dus zitten Googlen en ook wat artikels gelezen en je hebt gratis accounts, maar daarmee kom je niet in contact met anderen. Geen idee of je dan mensen zou kunnen vinden. En daarnaast heb je betaalde accounts, maar bij Second Love is dat bijna 35,- per maand. Dat ga je ook niet betalen om alleen een beetje te kijken wie er op zitten. Tenzij je je partner verdenkt, misschien... Maar dan voldoet het misschien om de bankrekening te controleren op maandelijkse afschriften van dat bedrag. Dat was de bedoeling.
geen account maar vraag me dan altijd af zitten er gewoon mensen die echt getrouwd zijn, kids hebben etc en op zoek zijn naar een ander of zijn het gewoon mensen die zich zo voordoen en eigenlijk gewoon single zijn want kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zo populair
Ik denk (mijn ervaring is dat wel iig) dat veel vreemdgangers ook gewoon op reguliere datingsites (en tegenwoordig apps) zitten. Er zitten daar al veel bezette mensen, dus wat dat betreft lijkt die Second Love mij een gat in de markt. Maar ik twijfel omdat het betaald is.. zouden mensen dan toch niet gewoon voor een van de gratis apps gaan bijv? Ik ben zelf trouwens alleenstaand, en ben wel actief op Tinder enzo, kom vaak gebonden mannen tegen maar doe er niks mee. Soms zijn ze daar eerlijk over en veel vaker niet, maar kom er altijd vrij snel achter Wil geen second love zijn maar heb ongewild wel een relatie achter de rug met een getrouwde man (toen ik er achter kwam meteen alles afgekapt)
Mijn zwager had er een account. Mijn zusje en hij liggen inmiddels in scheiding, (om veel meer redenen, maar toch) dus ik geloof geen seconde dat het goed is voor je relatie. Wat ik nog het meest verwerpelijk vind is dat de reclame suggereert dat je het voor je partner doet. Dat je hem of haar een plezier doet door met een ander te gaan liggen krikken. Omdat jij daardoor weer het licht ziet in je eigen relatie. Nou, ammehoela! Ik heb gekozen voor mijn partner in voor en tegenspoed. En ik vind hem echt niet elke dag even spannend, of even sexy, of even aantrekkelijk. Maar so be it. Ik hou van hem en zal hem nooit belazeren.
Dit soort dingen vraag ik me ook vaak af! Als ik dan van die statistieken lees, denk ik: er moet toch ook haast wel iemand op ZP zitten/in onze straat wonen/in mijn FB-lijst staan die ..(vul maar in). Interessant altijd! Maar verder +1 op het laatste stukje van Betty Barclay.
To be honest, ik had er een account. Waarom? Omdat ik in mijn situatie nu eenmaal op rare avonden stomme dingen doe. En omdat ik in mijn hoofd nog gelukkig getrouwd ben. En ik dacht dat als je inlogt je toch helemaal niks kon, maar blijkbaar moeten enkel mannen betalen en kan je als vrouw de eerste twee weken gewoon berichten sturen en al wat je wil doen. Ben er een heel lieve man tegengekomen die net een zware scheiding achter de rug heeft, ook alleen zit met een kind en eigenlijk ook gewoon uit miserie in een dom moment daar op zoek ging naar contact. Heb ik nu regelmatig leuke babbels mee, meer ook niet. Die kwam ik trouwens op avond nr 1 al tegen daar, want de ochtend nadien heb ik het account in een 'what the hell were you thinking'-modus weer weggehaald. Stenig me ervoor voor mijn part, want ik sta ook écht niet achter zelf op zoek gaan naar een scharrel op een website als je in een relatie zit.
Geen behoefte aan. Vraag me wel eens af waarom iemand bewust zoiets doet. Bewust je partner kwetsen ook al zeg je er niks over en weet de ander nergens vanaf.
Dat denk ik ook LadyXochi, die mannen en vrouwen op Tinder bijv zullen tijdens het swipen maar een bekende tegenkomen.. dat is best wel tricky.
Ja precies! Second Love zegt 400.000 accounts te hebben, maar minder dan de helft (misschien zelfs minder dan 10%, daar willen ze niks over kwijt) is zo'n betaalde account. De rest bestaat denk ik echt voornamelijk uit mensen, die iemand anders willen betrappen of gewoon nieuwsgierig zijn. Volgens mij kom je er dan ook weer snel achter, dat je helemaal niet veel kunt zonder betaalde account en zijn ze dan ook weer weg. Net zoals hier op het forum. Leden: 69.335, Actieve leden: 10.547. Maar Second Love rekent ze natuurlijk wel mee voor marketingdoeleinden
Er zitten ook veel mensen met een open huwelijk op hè, op die die sites zitten niet alléén stiekeme vreemdgangers.
Dat is niet verwerpelijk, dat is slim zaken doen. Ik ben het verder ook wel met je eens, hoor. Bedankt voor je eerlijkheid! Apart, dat mannen meteen moeten betalen en vrouwen 2 weken 'gratis' alle functionaliteit hebben. Is wel een teken dat er véél meer mannen zitten dan vrouwen. Dat is denk ik ook niet raar, want volgens mij is het wel algemeen bekend dat meer mannen vreemdgaan dan vrouwen. En dat maakt het nog interessanter om deze poll op een vrouwenforum te zetten Die man, trouwens... Dat was dus een gescheiden man op Second Love? Blijven plakken misschien, nadat hij gescheiden was?