Hoi meiden! wie wil mij helpen met inspiratie op doen? Voor een project voor werk ben ik op zoek naar alles wat je met zomer associeert. En dan wel tastbaar (dus niet vakantie oid). Ik ben nog herstellende van de griep en het lijkt wel alsof ik niet meer kan denken: ik kom dus niet verder dan zon, strand en zee… Hopelijk is er iemand die mee wil denken! En ik hoop dus echt dat die watten die ik sinds kerst in mijn hoofd heb ooit weer hersens worden
De parfum Sun van Jill Sander (de geur) Zonnebrand van estee lauder (weer de geur) Zonnebril Slippers
Zon Zee Strand Vakantie Bbq Buiten leven Bloemen Zwembad Warm Ventilator Airco Aanschuiven richting vakantie Muggen Wespen
Ijsjes eten Geen jas aan Ramen en deuren wijd open In de tuin zijn (lente ook al) De was buiten hangen Tegenwoordig is het me vaak te warm, dus zweten en er sjagrijnig van worden (sorry voor de zomer liefhebbers) Lichte maaltijden/ salades etc ‘S avonds langer licht en daardoor meer doen
De geur van vers gemaaide gras . De geur van zon en de geur van een kleine regenbui. Buiten lezen met ijskoud drinken. Wandelen. Ijsjes Het lachen van kinderen in de wijk. ( of die van ons) Auto trips De geluiden van de vogels smorgens vroeg. Geur van zonnebrand. De warme zonnestralen op je huid. Fietsen
Strand, zee, schelpen, ijsjes, cocktails (al drink ik die zelf nooit ), bikini, zonnebril, zonnebrandcrème Zonnehoed zou ook nog kunnen. De zon is niet echt tastbaar...?
Voor mij persoonlijk: hitte, nog meer hoofdpijn, niet naar buiten gaan (bij temperaturen hoger dan 28 graden), zweet. Maar daar kun je vast weinig mee Algemeen: -Hitte -Ventilator -Zonnebril -Vrolijke muziek -Ijsblokjes -Zonnebrandcreme -Fluitende vogels -(Teen) slippers -Parasol -Bbq
Jawel toch, tastbaar is alles wat je kan zien of aanraken toch? Vakantie kun je niet zien en niet aanraken. Ik moet een folder maken voor iets. Dan kan ik bijvoorbeeld wel een zon afdrukken maar geen vakantie. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijker heb uitgelegd
Ik dacht meer aan dingen die je aan kon raken (dat is wat voor mij vooral wat tastbaar is, ivm 'tasten') of eventueel kon ervaren 'zoals ze zijn' (dus bv. ruiken, horen ed), dat is met de zon wat lastiger. Maar in een folder is dat natuurlijk sowieso anders.
Granizados op een spaans terrasje en over de zee uitkijken... Is nog maar bijna 7 jaar geleden...zwijmel...
Ijsjes Zand Zee Badkleding Zonnebrandolie Zomerjurkjes Ijskoude cola met ijsblokjes en Citroen Vakantie