Ik wil graag op een sport gaan zodat ik 1 avond in de week iets voor mezelf heb. Nou vraag ik me af wat voor sport jullie doen en hoe het bevalt en hoeveel het kost?
ik zit op bodybalance, heel rustig, er wordt voornamelijk getraind op lenigheid en spierkracht, als je conditie wilt opbouwen kan je dat beter niet doen maar voor de ontspanning en een mooi lichaam is het heerlijk het kost 28 euro in de maand.
ik doe al 15 jaar aan twirlen. ik doe dit 2 keer in de week en t kost mij 20 euro in de maand( betaal voor 3 onderdelen). ik heb er heel veel plezier in en kan meteen mijn agressie uit mijn lijf gooien hihi oja en t is toch echt anders als t saaie majoretten hoor voor degene die t niet kent : http://www.youtube.com/watch?v=GFOMNas4jgQ groetjes susanne
Ik zit op turnen (40 euro in de maand), springen (op trampoline / tumblingbaan / etc.) (30 euro in de maand) en tennis (ong. 50 euro in de maand). Momenteel heb ik t sporten even op een laag pitje gezet, ivm Milan, maar ik vind het wel allemaal superleuke sporten!
Ik heb voor mijn zwangerschap ongeveer een half jaar geklommen en dat wil ik straks zeker weer gaan doen. Erg leuke sport. Je moet jezelf er wel even van overtuigen dat je geen hoogtevrees hebt . Een jaarabonnement kost daar 400. http://www.bjoeks.nl/index.htm
waterpolo. Nu even niet ivm een hernia, maar hoop snel weer te kunnen beginnen. kost iets van 45 euro per kwartaal geloof ik.
Ik rijd 1 x per week paard, kost me niets want ik ben bijrijder. Nouja... soms koop ik iets voor het paard. En we doen sinds september aan salsa dansen. Kost 90,- p.p voor 12 lessen. Maarrrr.... als we willen kunnen we ook 3 x per week lessen voor het zelfde geld. En dan heb je nog de oefen en dansavonden. Ik ben al helemaal verslaafd! Groetjes Cynthia
Grappig Cynthia, ik zit ook op salsadansen met mijn broer. Ik vind het ook helemaal super, heerlijke sport!
Ik doe aan pilates 1x in de week en per les kost het 7,50. Daarnaast ren ik ook met mijn ipod (gratis).
Batmintonnen. Ik speel alleen wel wedstrijden, maar het kan oolk recreatief. Als ik wedstrijden heb is het dus 2x id week spelen en duurd het zo een 3 uur per keer. Kost iets van 200euro perjaar. Nu even lager pitje....zucht
Heb 20 jaar gevoetbald,ook op hoog nivo. De sport zelf kostte me niks,gratis kleren en voetbalschoenen,geen contributie. Maar de kantinekosten waren een hel voor me
Ik doe aan fitniss (onbeperkt) en pilatus (2keer in de week) voor 28 euro in de maand Ow ik heb ook de wii fit hihi
ik doe aan Tribal Bellydance...naja...deed...staat nu even op een lager pitje... en ik heb een abonnement op de sportschool...maar daar is ook alles mee gezegd
Volleybal. Ik betaal 135 euro per jaar (seizoen). Wel (competitie) recreanten, want ik had geen zin meer om iedere zaterdag de hele dag weg te zijn. Die tijd heb ik gehad...
ik deed altijd fitness, dat verschilt per sportschool.Ik doe daar 1 keer per week de kinderopvang dus ik sport gratis.Ik sportte voor de zwangerschap 5 a 6 keer per week en voornamelijk high impact en krachttraining natuurlijk.En daarna lekker onder de zonnebank of in de sauna of turksstoombad(zit helaas ook niet bij elke sportschool,maar gelukkig wel bij ons.)