Wat voor sport doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door cvwinkoop, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik wil graag op een sport gaan zodat ik 1 avond in de week iets voor mezelf heb.
    Nou vraag ik me af wat voor sport jullie doen en hoe het bevalt en hoeveel het kost?

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ga 3x in de week hardlopen,vindt t heerlijk en kost niks,behalve een goed paar schoenen.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zit op bodybalance, heel rustig, er wordt voornamelijk getraind op lenigheid en spierkracht, als je conditie wilt opbouwen kan je dat beter niet doen maar voor de ontspanning en een mooi lichaam is het heerlijk :)
    het kost 28 euro in de maand.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik doe al 15 jaar aan twirlen. ik doe dit 2 keer in de week en t kost mij 20 euro in de maand( betaal voor 3 onderdelen). ik heb er heel veel plezier in en kan meteen mijn agressie uit mijn lijf gooien hihi
    oja en t is toch echt anders als t saaie majoretten hoor

voor degene die t niet kent :
    http://www.youtube.com/watch?v=GFOMNas4jgQ

groetjes susanne

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    dit ziet er idd stoerder uit! ;)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zit op turnen (40 euro in de maand), springen (op trampoline / tumblingbaan / etc.) (30 euro in de maand) en tennis (ong. 50 euro in de maand). Momenteel heb ik t sporten even op een laag pitje gezet, ivm Milan, maar ik vind het wel allemaal superleuke sporten!

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb voor mijn zwangerschap ongeveer een half jaar geklommen en dat wil ik straks zeker weer gaan doen. Erg leuke sport. Je moet jezelf er wel even van overtuigen dat je geen hoogtevrees hebt :confused: . Een jaarabonnement kost daar €400. http://www.bjoeks.nl/index.htm

8. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    waterpolo. :)

Nu even niet ivm een hernia, maar hoop snel weer te kunnen beginnen.

kost iets van 45 euro per kwartaal geloof ik.

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik rijd 1 x per week paard, kost me niets want ik ben bijrijder. Nouja... soms koop ik iets voor het paard.

En we doen sinds september aan salsa dansen. Kost € 90,- p.p voor 12 lessen. Maarrrr.... als we willen kunnen we ook 3 x per week lessen voor het zelfde geld. En dan heb je nog de oefen en dansavonden. Ik ben al helemaal verslaafd!

Groetjes Cynthia

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig Cynthia, ik zit ook op salsadansen met mijn broer. Ik vind het ook helemaal super, heerlijke sport!

11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik doe aan pilates 1x in de week en per les kost het 7,50. Daarnaast ren ik ook met mijn ipod (gratis).

12. Maia

Maia Niet meer actief

yoga 2x in de week (waarvan 1x in de week les a 7 euro) en zwemmen (2,90 per keer)

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik wandel veel met de hond ;) lekker gratis! :D

14. BoBam

BoBam Niet meer actief

wiien hha

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Batmintonnen.
    Ik speel alleen wel wedstrijden, maar het kan oolk recreatief. Als ik wedstrijden heb is het dus 2x id week spelen en duurd het zo een 3 uur per keer. Kost iets van 200euro perjaar.

Nu even lager pitje....zucht

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Heb 20 jaar gevoetbald,ook op hoog nivo.
    De sport zelf kostte me niks,gratis kleren en voetbalschoenen,geen contributie.
    Maar de kantinekosten waren een hel voor me :)

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik doe aan fitniss (onbeperkt) en pilatus (2keer in de week) voor 28 euro in de maand

Ow ik heb ook de wii fit hihi

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik doe aan Tribal Bellydance...naja...deed...staat nu even op een lager pitje...

en ik heb een abonnement op de sportschool...maar daar is ook alles mee gezegd :) :rolleyes:

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Volleybal.
    Ik betaal 135 euro per jaar (seizoen).

Wel (competitie) recreanten, want ik had geen zin meer om iedere zaterdag de hele dag weg te zijn.
    Die tijd heb ik gehad... ;)

20. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik deed altijd fitness, dat verschilt per sportschool.Ik doe daar 1 keer per week de kinderopvang dus ik sport gratis.Ik sportte voor de zwangerschap 5 a 6 keer per week en voornamelijk high impact en krachttraining natuurlijk.En daarna lekker onder de zonnebank of in de sauna of turksstoombad(zit helaas ook niet bij elke sportschool,maar gelukkig wel bij ons.)

Deel Deze Pagina