Ff gal spuien hoor, dat zal mij opluchten! Vrijdag had ik een follikel-meting en er werd me verteld dat ik maandag op tweede paasdag terug moest komen voor de volgende meting, maar dat moest dan wel in een ander ziekenhuis want mijn eigen ziekenhuis had geen spreekuren vandaag. Dus prima, dan maar een half uur rijden ipv naar mijn eigen ziekenhuis 5 minuten... Ik moest wel alleen gaan, want mijn man moest thuis blijven om voor zijn werk stand-by te zijn... En ik voelde me al niet erg lekker. Had de hele zondag al last van mijn darmen gehad en maandag stond ik ook op met een raar gevoel in mijn buik. Om kwart over 11 had ik die afspraak dus ik stond vanmorgen om 9:00 uur op. Even douchen voor die tijd en ik ging om half 11 de deur uit. In het ziekenhuis aangekomen werd ik ergens in een wachtkamer gezet waar ik later opgehaald zou worden.... Tegen half 12: nog niemand. Kwart voor 12: nog niemand. Daar zit je dan in de wachtkamer van een vreemd ziekenhuis... Ik was er nog nooit geweest. Toen was het ineens 11:50 en ik werd eindelijk opgehaald. Ik werd meegenomen naar beneden naar een andere wachtkamer waar ik ook weer kon zitten wachten. Het was zo'n stang met allemaal van die plastic kuipstoeltjes eraan vast. Dus ik ga zitten in zo'n stoeltje en ik merkte al dat dat stoeltje niet zo stabiel zat. Net alsof die kapot was. Er zaten nog 3 wachtenden. Toen werd ik eindelijk na bijna een uur te hebben gewacht geroepen door de gyn dat ik mocht komen. Ik sta op uit het kuipstoeltje en "KRAK" net alsof er iets knapte onder de stoel of zo. Ik schaamde me werkelijk kapot. Ik heb al een dikke kont en dan voel je je extra stom. Maar een zuster die daar rondliep zei dat er een stoeltje bij was die niet helemaal goed was en daar zat ik dus op. Fijn dat ze er dan niet ff een briefje opplakken dat ie kapot is. Vervolgens zit ik in de stoel van de gyn voor de inwendige echo (FM) en toen ze klaar was stond ik op uit de stoel en "POK" ik stoot keihard mijn kop tegen de lamp. Dus voelde me weer heel dom. :x Eindelijk kon ik weg en ik kon in de parkeerautomaat wel mooi 2,10 betalen want ik kon door hun heel lang wachten. En ik had het net in mijn portemonnee, daar had ik wel geluk mee want een chipknip heb ik ook niet. Anders had ik een probleem. Toen wilde ik weer naar huis rijden en toen merkte ik dat de afslag die ik moest hebben naar de snelweg toe was afgesloten. En er stond nergens waar je dan heen kon.... Dus dat moest ik zelf uitzoeken. Die tom tom deed ook irritant en wist niet waar ik heen moest. Ik moest steeds aanhoren: "herberekenen".... Grrr.... :x Uiteindelijk kwam ik eindelijk weer op de goede weg uit en kon ik naar huis.... En ook toen zat het niet mee. Zat er de hele weg iemand voor me die 80 reed terwijl je er 100 mag. En ik kon niet inhalen. :x Later stond er ook nog een brug omhoog. Pfff jullie kunnen je wel voorstellen hoe ik thuiskwam: met zo'n kop: :x. Wat een kutochtend! Moest het ff kwijt. Hebben jullie dat ook weleens? Dat je je dag niet hebt en dat alles tegen zit?
Mijn ei is nog niet goed genoeg. Woensdag weer terug en hoogstwaarschijnlijk dan vrijdag de 1e iui, of zaterdag... Spannend...
wat een baalochtend zeg! zul je ook zien dan gaat er niet 1 ding fout, nee opeens moet alles fout gaan. Hoop dat de iui aan mag slaan. Heel veel succes!
Dankjullie wel voor de lieve reacties. Echt handig dit topic, je hebt altijd een 'luisterend oor". Achteraf kan ik er wel om lachen, ik heb vanmiddag wel een lekkere middag gehad samen met mannetjelief. Maar op het moment zelf denk je dan echt van: "pffff....."
echt k*t met peren zo'n dag he?.. nou fijn dat je je gal effe hebt kunnen spuien, dat lucht in elk geval op!
meis.. dit ken ik maar al te goed... en waarschijnlijk velen met ons.. maar goed.. je ei is dus nog effe wachten spannend.. suc6 meis.. liefs yippie
Hey Yippie, mijn ei komt nog niet. Naar verwachting woensdag de laatste FM en dan vr. of za. aan de eerste iui. OOOOoeeeeeeeh! Denk dat ik dan best wel zenuwachtig ga zijn.