Afgelopen zondag heeft ons ventje ons verrast. Een paar dagen daarvoor had hij de grootste moeite met zijn hoofdje op te tillen als hij op zijn buikje lag en zondag draaide hij ineens van zijn buik naar zijn rugje. Nu een paar dagen later is hij er al helemaal een pro in! Telkens als ik hem op zijn buik leg dan steekt hij zijn koppie helemaal in de lucht en met wat gewapper met zijn benen en hulp van zijn handjes draait hij zo hoppa naar zijn rugje toe! En dan dat lachje wat hij doet als het hem gelukt is. Ik smelt dan helemaal weg! Ohh wat ben ik trots op hem! Ik moest het even van mij afschrijven!
Superschattig!! Ik vind het altijd zo bijzonder als je kindje 'ineens' iets nieuws kan! Irem rolt ook al een paar weken van buik naar rug en nu laatst lag ze op haar rug in de box, ik draai me 1 seconde om en ze lag ineens op haar buik. Zo grappig!
Precies Eylem! Zo waren ze nog net geboren en konden ze nog niets en een paar weken later kunnen ze al lachen, schateren en omrollen. Ze worden zo snel groot!
Geweldig, applaus! Wat zul je trots zijn..8) Hier ook hoor, als ze weer iets nieuws doet, soms kan ik echt uren glunderen Afgelopen zondag zat ze op schoot, pakt ze ineens de kraag van m'n blouse en hop! trekt ze zich zo omhoog en gaat ze staan. Nu heeft ze helemaal de smaak te pakken. En oeioeioei we hebben nu onze handen vol aan haar omdat ze dit doet, maar o wat is het toch ook geweldig! Dusse.. geniet ervan en wees vooral lekker trots!!!