Ik heb altijd het idee gehad dat hier op het forum veel moeders zitten met 3+ kinderen. Wat niet overeenkomt met het gemiddelde van Nederland. Wat zal de reden zijn dat hier, meer kinderen, eerder de norm lijkt dan uitzondering? En nog even een pol Ik zelf heb er 3. Hier op het forum zie ik vaak 3 kinderen. In mijn omgeving is het niet uitzonderlijk, maar de meeste mensen hebben 2 kinderen.
4 prachtige kinderen In onze omgeving hebben de meeste mensen 2 of 3 kinderen. Met 4 zijn wij wel een uitzondering, maar niet de enige.
Nummer 5 word over ongeveer 12 weken geboren. Hier in stadje ben ik enige met 5 kinderen die Nederlands zijn. Wel grote gezinnen maar allemaal andere culturen. Zie hier verder veel 2 Max 3 kinderen.
Nu zwanger van de eerste maar we willen graag een groot gezin als het ons gegund is, hopelijk na dit kindje nog zeker 3. Je weet nooit hoe het loopt natuurlijk.
vierde onderweg. Hier in de omgeving hebben de meeste gezinnen 3 kinderen denk ik, maar we zijn zeker niet de enige straks met 4.
4, ik zie er meer met 3 in mijn omgeving, maar heb bijvoorbeeld ook vriendinnen met 4 kinderen. Mijn zus die midden in een grote stad woont kent verder bijna niemand met 3 of 4 kinderen, daar lijkt de norm meer 2. Ligt er dus misschien ook aan waar je woont, denk ik.
3 over 10 weken. 2 is hier meer gebruikelijk, ik woon in een grote stad. In onze straat ben ik de enige met 3 kinderen straks. En dan sla ik t samengestelde gezin even over want er zijn 2 die voltijd naast ons wonen. Ben klaar hoor hierna broedseizoen is over!