Verbroken vriendschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaloe26, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook vaak genoeg gesprekken toen gehad,
    maar als er alleen aan 1 kant moeite wordt gedaan,
    houdt het op een gegeven moment ook op.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier nog 1!
    Ik heb een paar maanden geleden een vriendschap met mijn beste vriendin verbroken na een jaar of 15.
    Ze was echt alleen maar met zichzelf bezig. Als ze problemen had of geen vriendje kon ze leuk en aardig doen maar ik wist het meteen zodra ze weer iets anders in dr leven had, want dan werd ik weer op de 2e rang geplaatst en hoorde ik een tijdlang niets :(

Dat is jaren zo doorgegaan. Bij haar was het ook echt zo, dat als je met r afsprak, je altijd maar moest afwachten of ze op kwam dagen.
    In februari vierde ik de verjaardag van mijn 2 oudsten en had ze gezegd dat ze langs zou komen. NATUUUURLIJK kwam ze langs.
    Niet dus....
    Niets gehoord.
    Daarvoor had ik al afgesproken met haar dat mijn zoon van 13 bij haar zou logeren in mei. Ik had het ver vantevoren afgesproken omdat het voor mij heel moeilijk is om oppas te vinden en dat wist ze.
    Toen ik met die verjaardag niets hoorde was ik het zo spuugzat dat ik meteen andere oppas ben gaan zoeken omdat ik toen wist dat het niet meer goed kwam.
    Heb ook geen contact meer met haar opgenomen en ik heb ook niets van haar meer gehoord.

Ik was gewoon echt opvulling als ze ff niets anders had. Bah!

Dus jah, aan mij heb je niet veel met advies ben ik bang, maar ik moet zeggen dat, nu ik het contact eindelijk verbroken heb na al die ergernissen, het eigenlijk best als een opluchting voelt.
    Maar daar ging wel ff wat tijd overheen.

Deel Deze Pagina